Společnost Samsung otevřela v Hradci Králové novou zákaznickou linku pro Českou republiku a Slovenskou. Až třicet proškolených pracovníků v ní bude zákazníkům společnosti poskytovat telefonickou i on-line podporu, v rámci níž jim například pomohou s nastavením mobilních telefonů, zařídí servisní zásahy u zákazníka a poskytnou řadu dalších služeb.
Zákaznickou linku Samsungu provozuje společnost Teleperformance. Dosud byla podpora poskytována ze zahraničí.
V první fázi přesunu linky do tuzemska bylo podle Samsungu proškoleno šestnáct operátorů pro oblasti telefonů, tabletů a fotoaparátů. Ve druhé polovině letošního roku má na linku nastoupit čtrnáct dalších pracovníků se zaměřením na ostatní zařízení z portfolia společnosti, včetně televizorů a audio výrobků. Při hovoru s linkou jsme však zjistili, že již teď je poskytována podpora pro všechny produkty.
Zákaznická linka je dostupná na telefonním čísle 800 726 786. V provozu je ve všední dny od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 9:00 do 16:00.
„Věřím, že tato služba přispěje k ještě kvalitnější podpoře našich zákazníků, stejně jako přinese užitek i královéhradeckému regionu díky vytvořeným pracovním příležitostem,“ uvedl při otevření zákaznické linky Daewon Kim, prezident česko-slovenské pobočky společnosti.
Zdroj: Samsung, ChannelWorld