Společnost Samsung slavnostně otevřela nové kontaktní centrum v Hradci Králové, jehož rekonstrukce se vyšplhala na téměř 5 milionů Kč. Kompletní komunikaci se zákazníky značky v něm zajišťuje firma Conectart.
Moderně vybavené centrum mimo jiné disponuje prostorem, ve kterém mají operátoři k dispozici veškerou produktovou nabídku Samsung. Při řešení problémů se zákazníkem tak mohou mít fyzicky k dispozici stejný produkt.
„Kontaktní centrum funguje v nonstop režimu. Neustálá podpora mobilních produktů je globální projekt, od něhož si slibujeme zvýšení zákaznické spokojenosti a neustálou dostupnost,“ komentuje Jan Procházka, head of service, Samsung Electronics Czech and Slovak.
Komunikace přes e-mail i WhatsApp
Společnost uvádí, že hradecké kontaktní centrum je jedním z prvních v rámci zastoupení Samsung v jednotlivých zemích, které kromě klasických kanálů jako telefon, e-mail, webchat poskytuje podporu i přes aplikaci WhatsApp.
Pracovníci jsou navíc schopní se po souhlasu zákazníka vzdáleně připojit na téměř všechna mobilní zařízení a TV. Kontaktní centrum má dle Samsungu velký ohlas, měsíčně zaznamenává bez výrazné marketingové podpory přes 400 interakcí.
Prémiový servis pro prémiová zařízení
V rámci nového kontaktního centra zajišťuje Conectart rovněž dedikované linky pro uživatele prémiových zařízení (Moje Galaxy, Moje QLED, Moje Samsung Domácnost). Poskytují rychlejší přístup a zároveň prémiový servis.
„Máme tu i technického trenéra, který je celý den operátorům k dispozici pro řešení složitějších otázek. Průměrně hovor se zákazníkem kompletně vyřešíme do 6 minut, od systému 24/7 si slibujeme další zkrácení,“ uzavírá Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.
Zdroj: Conectart