Společnosti Salesforce a Apple oznamují rozšíření svého partnerství, jehož cílem je zprostředkovat inovace Applu zákazníkům, servisním pracovníkům a technikům v terénu v rozhraních Service Cloud a Field Service od Salesforce.
Zprávy Apple pro firmy v Service Cloudu podle Salesforce umožňují zákazníkům spojit se se zákaznickou podporou, získat personalizovaná nákupní doporučení, naplánovat schůzky, dokončit nákupy pomocí Apple Pay, sledovat zásilky, to vše v aplikaci Zprávy.
Například zákazník z maloobchodu může chatovat přímo s firmou a získat personalizovaná produktová doporučení řízená umělou inteligencí a ptát se na velikost, stav zásob, vrácení zboží a další informace. A na rozdíl od živého chatu bude chatová relace pokračovat, i když zákazník odejde a pak se vrátí.
Rozšířená realita i widgety
ARKit od společnosti Apple umožňuje servisním týmům v terénu využívat rozšířenou realitu v mobilní aplikaci Salesforce Field Service. Pomocí ARKitu mohou terénní technici vytvářet podrobné 3D rendery velkých ploch, měřit prostory a mapovat objekty pomocí snímání obrázků.
Technik si například může naplánovat prostor pro instalaci, aby se ujistil, že se nová chladnička vejde do dveří a bude ji možné bez problémů nainstalovat, což podle Salesforce zvyšuje efektivitu a úspěšnost instalačních služeb.
Widget Salesforce Field Service pro iOS poskytuje technikům terénních služeb rychlý přehled o klíčových informacích o účtu, jako jsou nadcházející schůzky, podrobnosti o pracovních zakázkách a pokyny k jejich pracovišti, přímo na domovské obrazovce iPhonu.
Zprávy Apple pro firmy ve službě Service Cloud jsou již dostupné v rámci služby Service Cloud Digital Engagement. Widget Salesforce Field Service pro iOS a ARKit bude v aplikaci Salesforce Field Service Mobile k dispozici v létě 2024.
Zdroj: Salesforce
Nové články do mailu
Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.