Salesforce kupuje startup StellBrick a jeho software pro automatizaci obchodů

5. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Salesforce se stal majitelem vývojáře softwaru pro jeho vlastní cloudovou platformu. SteelBrick nabízí automatizaci obchodu od počátečního požadavku až po zaslání konečné faktury. Se svými aplikacemi cílí především na segment SMB.

Společnost Salesforce.com kupuje startup SteelBrick, který vyvíjí funkce pro její cloudovou platformu. Aplikace od SteelBricku cílí na malé a střední podniky a umí vytvářet cenové nabídky (CPQ) a vyřizovat fakturaci. Hodnota akvizice dosáhne 360 milionů dolarů v akciích.

Důvodem akvizice je mimo jiné konkurenční boj. Salesforce poskytuje cloudovou platformu vývojářům třetích stran, které pro ni staví nativní, a tedy dobře integrovatelné aplikace.

To na jednu stranu pomáhá růst celému ekosystému, ale zároveň to představuje konkurenční riziko – pokud by hrozilo, že vývojáři přenesou svou úspěšnou aplikaci na jinou platformu, musí Salesforce pro jistotu přistoupit k akvizici.

Software od SteelBricku umí zautomatizovat většinu celého procesu od zjištění zákazníkových požadavků až po zaslání faktury. Mezi zákazníky startupu patří například společnosti Mitsubishi, Cloudera nebo Nutanix.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě