Společnost Salesforce oznámila, že zrevidovala svůj přístup k partnerským kanálům interně i na úrovni externího zapojení s cílem maximálně využít růstových příležitostí na trhu. Hnacím motorem změn je Steve Corfield, který generální ředitel Salesforce pro globální partnery, channel a nové produkty.
Corfield vysvětlil, že v rámci Salesforce vybudoval interními pilíře, kterými mění způsob, jakým společnost vstupuje na trh s partnery, zejména v oblasti náboru, onboardingu a péče o partnery předtím, než získají první kontrakt.
„Celý ekosystém je pro nás důležitý,“ zdůraznil Corfield s tím, že Salesforce již dříve odhalil ambice dosáhnout do roku 2026 obratu 50 miliard dolarů. V růstu se přitom chce opírat především o partnerský kanál.
„Potřebujeme partnery na všech úrovních. Musíme být schopni obsloužit jakýkoli konec trhu a musíme to dělat co nejproduktivněji a nejbezpečněji,“ uvedl Corfield. Zároveň vypíchl, že na každý prodej připadá zhruba šesti až desetinásobná hodnota dodatečných příjmů ze služeb, což otevírá pro partnery velkou příležitost.
Zdroj: IDG News Service