Hlavní navigace

Rychlé reklamace navigací Mio i s odvozem

29. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Výrobce navigací Mio rozšiřuje servisní služby. Reklamované zařízení si vyzvedne u zákazníka a do pěti pracovních dnů dodá zpět funkční zařízení.

Rychlé reklamace navigací Mio i s odvozem zařízeníMio, výrobce GPS navigací pro automobily, zvyšuje komfort řešení technických problémů se zařízeními.

Nově v rámci základní záruční lhůty nabízí zákazníkům, že si pro reklamované zařízení pošle vlastní pracovníky, kteří po vyřešení reklamace přivezou zpět funkční navigaci. Reklamace je vyřizována do pěti pracovních dnů od doručení zařízení do servisu.

Zákazník se pro získání služby musí bezplatně registrovat do klubu uživatelů zařízení Mio a na webu vyplnit reklamační formulář. Řešení reklamace pak může sledovat přes internet.

Stejné služby Mio poskytuje i pro pozáruční servis, který je již zpoplatněn. Dotazy pak zodpovídají konzultanti na lince technické podpory na tel. čísle +420 381 489 888 (v pracovní dny od 9:00 do 17:00).

Výhodou služby je i to, že si zákazník může nechat vrátit zařízení ze servisu i na jinou adresu, než ze které bylo zboží odvezeno.

Zdroj: Mio

Čtěte dále

Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci