Mio, výrobce GPS navigací pro automobily, zvyšuje komfort řešení technických problémů se zařízeními.
Nově v rámci základní záruční lhůty nabízí zákazníkům, že si pro reklamované zařízení pošle vlastní pracovníky, kteří po vyřešení reklamace přivezou zpět funkční navigaci. Reklamace je vyřizována do pěti pracovních dnů od doručení zařízení do servisu.
Zákazník se pro získání služby musí bezplatně registrovat do klubu uživatelů zařízení Mio a na webu vyplnit reklamační formulář. Řešení reklamace pak může sledovat přes internet.
Stejné služby Mio poskytuje i pro pozáruční servis, který je již zpoplatněn. Dotazy pak zodpovídají konzultanti na lince technické podpory na tel. čísle +420 381 489 888 (v pracovní dny od 9:00 do 17:00).
Výhodou služby je i to, že si zákazník může nechat vrátit zařízení ze servisu i na jinou adresu, než ze které bylo zboží odvezeno.
Zdroj: Mio