Vysoká konkurence na distribučním trhu, klesající obrat, limitované možnosti dalšího růstu i akvizice firmy 3Com společností HP ovlivnily rozhodnutí majitelů společnosti RRC Group ukončit spolupráci v rámci České a Slovenské republiky se všemi výrobci síťových řešení k datu 30. 9. 2010. Jedná se především o produkty společností Avaya (včetně Nortelu), HP - 3Com a Siemens.
RRC CZ se v rámci nové strategie zaměří pouze na automatickou identifikaci produktů, tedy technologii čárových kódů a RFID (Auto ID). V této oblasti by nemělo dojít k žádným změnám oproti současnému stavu a partneři tak budou mít nadále k dispozici lokální Auto ID tým, včetně technické podpory.
„Hlavním zaměřením společnosti RRC bude oblast Auto ID, ve které jsme díky spolupráci s našimi stávajícími dodavateli Motorola (včetně H&N) a Zebra nejvýznamnějším VAD distributorem v této oblasti na trhu. Naším hlavním cílem je tuto pozici upevnit a rozšířit stávající nabídku o produkty dalších významných výrobců,“ uvedl Jan Kašpar, ředitel RRC CZ v oznámení partnerům.
RRC změní vedení
V souvislosti se změnami dojde k odchodu části zaměstnanců distributora. V týmu, který bude mít na starosti novou strategii, zůstává osm lidí. Podle informací ChannelWorldu dojde v následujících měsících pravděpodobně také ke změně ve vedení společnosti a její řízení přejde pod polskou pobočku. RRC bude také dále usilovat o rozšíření portfolia v oblasti nové specializace.
Společnost RRC CZ prošla ozdravnou kůrou již v loňském roce, kdy definitivně ukončila činnost divize broadline distribuce s názvem Difo. Více informací o aktuální nabídce RRC CZ získáte na webu distributora.
Zdroj: RRC CZ, ChannelWorld