Rozhovor: Letos se Kingston zaměří na SSD a firemní zákazníky

22. 3. 2011
Doba čtení: 6 minut

Sdílet

 Autor:
Využili jsme příležitosti položit několik otázek Darwinu Chenovi, viceprezidentem prodeje a marketingu společnosti Kingston Digital.

ChannelWorld: V čem je nabídka Kingstonu pro prodejní kanály lepší než nabídka konkurence na trhu?

David Chen: Společnost Kingston během uplynulých 25 let vytvořila celosvětově uznávanou značku a prodejní kanály využívá na 100 %. Síla značky je založena na nabídce kvalitních produktů, za nimiž stojí další služby, podpora a záruka, přičemž všechny nabízené produkty jsou pro zákazníky konzistentně dostupné a přinášejí nejlepší poměr ceny a výkonu. To vše je možné pouze díky lidem, s nimiž pracujeme, a nasazení, které my (naši zaměstnanci) vkládáme do vztahů s našimi prodejci, dodavateli a zákazníky.

Není to žádná věda, nicméně náš přístup je velmi obtížné napodobit. Když lidé cítí, jaká odpovědnost je jim svěřena, a když společnost dokáže jednat rychle a správně, těžko vás někdo porazí. Právě tím jsme jedineční, a proto se nám podařilo dosáhnout v dané oblasti trhu takového úspěchu. Kingston Technology je společností, která nemá žádné dluhy a její celosvětové tržby za rok 2010 dosáhly 6,5 miliardy dolarů.

Jakou podporu poskytujete resellerům, co se týče marketingu, promo akcí a aktivit pro rozvoj prodejních kanálů?

Žádná společnost vyrábějící paměti nepodporuje své partnery z prodejních kanálů tak, jako my. Úzce s nimi spolupracujeme a nabízíme přínosy vyplývající z dobrého jména značky, jejího postavení na trhu a vynikajících výsledků v oblasti počítačových pamětí. Partneři mohou nabídnout produkty všem typům zákazníků – velkým firmám, hráčům, nadšencům do IT i běžným spotřebitelům. Nabízíme jim příležitosti vytvářet nabídky s vysokou marží díky produktům, které jsou dostupné a spolehlivé.

Mohou využít také další možnosti pro zvyšování tržeb s podporou marketingových a technických nástrojů, jež zahrnují i pobídky a propagační akce. Nelze opomenout ani příležitosti pro křížový prodej u bezpečnostních a virtualizačních řešení (tj. Centenial, VMware). Společnost Kingston si je vědoma, že reselleři u podobných řešení hledají mnohem více než samotné paměti.

Mohl byste stručně představit váš partnerský program?

Program podpory společnosti Kingston Technology partnerům poskytuje znalostní bázi, marketingovou a prodejní podporu s cílem pomáhat zvyšovat prodeje řešení v oblasti pamětí. Kingston Technology Partner Program navíc nabízí i online podporu přes internetový portál. Každý partner má přístup k marketingovým nástrojům (marketingové balíčky, loga, fotografie), prodejním nástrojům (brožurky, letáčky, white books, technické zprávy), kontaktním údajům, školením a veškerým novinkám.

Každým rokem navíc pořádáme v celém regionu EMEA informační setkání pro partnery v prodejním kanále. Tyto akce se konají na lokální bázi v regionálních pobočkách a jsou pro prodejce možností, jak se seznámit s důležitými zástupci firmy a získat přehled o její strategii a zaměření v daném roce.

Jak byste popsal váš rámcový přístup k tuzemským trhům?

V České republice a na Slovensku má společnost Kingston pro rok 2011 v plánu plně využít technologických výhod a předností vyplývajících z jejího celosvětového postavení. Současně spatřujeme oblasti, kde je možné dosáhnout vylepšení na lokální úrovni.

Jaké máte celkové cíle a záměry pro rok 2011?

Hlavní oblasti, na něž se zaměříme, budou propagace SSD technologie a společnosti Kingston jako výrobce a dodavatele řešení pro firemní zákazníky. Podobně jako tomu bylo v minulém roce, se naše úsilí zaměří nejen na podporu prodeje. Chceme trh vzdělávat a seznámit jej s výhodami SSD technologie, využíváme demo programy, poskytujeme předprodejní podporu a příležitosti scházet se se zákazníky, kteří zvažují možnost přechodu na SSD technologii, a vzděláváme je v přímém osobním kontaktu.

Další oblastí jsou datová centra a výrobci počítačových sestav. Rok 2011 je rokem, kdy cloud computing a virtualizace již nejsou jen tématem pro IT konference. Proto se chceme ještě více zaměřit na naplnění potřeby trhu, jenž v serverových místnostech využije obrovská množství pamětí, a nabídku kvalitních produktů zabezpečených službami a podporou.

Pro začátek připravujeme speciální edici pamětí HyperX, která nebude výjimečná pouze designem pro limitovaný počet kusů, ale také svými specifikacemi. Zaměříme se na další rozvoj nepřímého marketingu. Poté, co jsme během minulých let vybudovali rozsáhlou a stabilní síť hlavních partnerů, se budeme nyní snažit prohloubit spolupráci, abychom zajistili, že portfolio nabídky produktů bude vždy plně k dispozici pro naše české a slovenské partnery a koncové uživatele.

V neposlední řadě se ještě více zaměříme na nadšence a klienty s potřebou vysokého výkonu. V této oblasti patříme k dominantním hráčům díky řadě pamětí HyperX a máme v plánu postavení ještě upevnit díky zařazení dalších výkonných produktů, jako jsou SSD disky a USB 3.0 disky, pod označením HyperX. Pro začátek připravujeme speciální edici pamětí HyperX, která nebude výjimečná pouze designem pro limitovaný počet kusů, ale také svými specifikacemi. V blízké době rovněž představíme vysoce výkonný disk SSD s ovladačem pro novou platformu SandForce, takže je na co se těšit.

ICTS24

Jakou budoucnost produktům založeným na flash pamětech Darwin Chen předpovídá a do jakých oblastí flash paměti nejspíš proniknou, se dočtete v rozhovoru pro CIO Businessworld.


Darwing Chan



Darwin Chen pracuje na pozici viceprezidenta prodeje a marketingu společnosti Kingston Digital (dceřiná společnost Kingston Technology Company zajišťující výrobu a distribuci flash pamětí). Českou republiku navštívil ve dnech 8. - 10. 3. 2011.

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně