Na český trh vstupuje nový start-up Rondo.cz nabízející (nejen) on-line obchodům kombinaci věrnostního programu a motivačního systému. Projekt je „dítětem“ Lukáše Vršeckého, který donedávna působil jako šéf B2B oddělení společnosti Alza.cz, a podporují jej investoři Jan Hřebabecký a Tomáš Kučera.
Rondo.cz má nabídnout nový koncept systému, který dokáže zábavnou formou motivovat zákazníky k častějším nákupům a odměňovat je za věrnost. Z pohledu spotřebitele jde o on-line hru, ve které může vyhrát ceny již v den nákupu.
Jinými slovy už spotřebitel nemusí střádat body či slevové kupóny, které může využít až za několik měsíců, nebo je nakonec nevyužije vůbec. Nákupem u některého z partnerů Rondo.cz získá žetony, které může ihned vložit do hry.
Již den nákupu tak může zákazník vyhrát ceny, jako jsou vstupenky na akce, domácí doplňky a spotřebiče, drony, telefony, hodinky či sportovní vybavení. Hodnota a atraktivita výher se má navíc měsíc od měsíce zvyšovat a časem mají zákazníci hrát i o mopedy nebo auta.
Spuštění Rondo.cz souvisí se změnou loterijního zákona, který dříve reguloval spotřebitelské soutěže. Díky zrušení zastropování hodnoty nepeněžitých výher nyní marketingové soutěže nepodléhají zákonu o hazardních hrách, nýbrž zákonu o ochraně spotřebitele.
„Projekt jsme předem projednali s ministerstvem financí. Důvěryhodnost je pro nás při jednání s potenciálními partnery zásadní, takže jsme chtěli mít jistotu, že tento model lze podle nové legislativy použít,“ ujišťuje zakladatel projektu Lukáš Vršecký.
Zdroj: Rondo.cz