RIO Media nabízí triple-play velkoobchodně

8. 6. 2009
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

RIO Media na květnovém setkání s novináři představila svou současnou nabídku pro ISP (poskytovatelé internetu). Po zapojení firem CL-Net a Mattes AD se skupina prezentuje jako největší společnost poskytující služby elektronických komunikací domácnostem v České republice. Jaké jsou její cíle?

Webová prezentace Rio Média je ve výstavbě, plány pro tetno rok jsou ambiciózníRIO Media se po dubnových akvizicích firem CL CL-Net a Mattes AD (používající název 802.cz) stala se 110 tisíci aktivních zákazníků třetí největší společností poskytující služby elektronických komunikací domácnostem v České republice. Uvedli to zástupci společnosti na tiskové konferenci.

Skupina se soustřeďuje na kompletní nabídku triple-play (televize, data a telefon). Tvoří ji společnosti poskytující služby elektronických komunikací na pevných i radiových sítích. Kromě výše zmíněných firem jsou zapojeny společnosti F.C.A., Metropolitní síť Olomouc a Antény 2H+B. RIO Media byla založena v roce 2008 právě s cílem vytvořit trojku na trhu služeb elektronických komunikací pro domácnosti, po Telefonice O2 a UPC. Značka RIO má asociovat zábavu, komunikaci a setkávání, ale i řeku jako silný proud a spolehlivý komunikační koridor. 

„Dnes máme 110 000 aktivních zákazníků, přičemž naše služby jsou dostupné 350 000 domácností. Pevné sítě pokrývají více než 100 000 domácností a radiové sítě dalších cca 250 000. Poskytujeme služby s vysokou přidanou hodnotou - internet po optickém vláknu a digitální televizi i ve vysokém rozlišení HD," řekl na setkání s novináři Petr Opletal, generální ředitel a člen představenstva.

V letošním roce skupina RIO Media vedle akvizic plánuje rozsáhlé investice do rozvoje optických sítí ve výši stovek miliónů korun. Velkoobchodně od RIO Media nakupuje datové, hlasové a televizní služby několik desítek místních operátorů.

„Právě prostřednictvím nových technologií přinášíme zábavu a informace v lepší kvalitě než naše konkurence. Chceme se odlišit efektivním a jednoduše dostupným zákaznickým servisem - např. volbou služeb přímo přes televizní obrazovku," doplnil Petr Opletal.

„Naším cílem je vybudovat společnost integrující více technologických platforem. Můžeme tak jednak reagovat na dobré investiční příležitosti, ale také nabídnout místním kabelovým sítím a ISP prostor pro rozvoj služeb a obsluhu zákazníků. Základem portfolia našich služeb je kompletní nabídka triple play," řekl na setkání Petr Hechter, oblastní ředitel pro Čechy, zodpovědný za integraci CL-NET.

ICTS24

„Již nyní poskytujeme části zákazníků kromě klasické kabelové televize také digitální služby na sítích FTTH a ETTH, včetně digitální televize ve vysokém rozlišení", řekl Jiří Banáš, ředitel oblasti Morava, zodpovědný za integraci MATTES AD. „Kompletní triple play služby nabízíme také velkoobchodně," doplnil Banáš.

Kontakty a více informací o společnosti naleznete zde.

Čtěte dále

T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost