Richard Siebenstich je šéfem Komerční divize v O2, Jan Hruška vede divizi Technology

29. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: O2
Siebenstich bude zastávat dosavadní pozici nově jmenovaného generálního ředitele Jindřicha Fremutha, zatímco Jan Hruška stane v čele nově vytvořené divize zabývající se provozem IT a sítí a technologickou podporou.

Společnost O2 oznámila, že její komerční divizi povede února 2018 dosavadní ředitel pro marketingovou komunikaci, online a prodejní kanály Richard Siebenstich (vlevo). Na této pozici nahradí Jindřicha Fremutha, jenž byl nedávno jmenován generálním ředitelem.

Richard Siebenstich nastoupil do O2 v roce 2012 jako ředitel pro značkové prodejny. Od roku 2013 řídil všechny prodejní kanály, od počátku roku 0217 pak do jeho kompetence přešla také marketingová komunikace a online aktivity.

Operátor současně oznámil, že založil novou divizi Technology, do níž spadá kompletní provoz IT a sítí, technologická podpora zákazníků a nově také fixní i mobilní produktový vývoj.

Tuto divizi povede Jan Hruška (vpravo), která ve společnosti O2 působí od roku 2004 a poslední dva roky byl marketingovým ředitelem pro fixní produkty a ICT. Předtím působil například jako ředitel pro distribuční strategii, plánování a reporting.

Zdroj: O2 

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě