Rekordní zájem a rekordní účast provázely tradiční setkání SWS s obchodními partnery v Čejkovicích. Zámecké prostory od ranních hodin nabídly hned čtyři přednáškové místnosti, kde partneři SWS z řad výrobců seznámili návštěvníky s produktovými novinkami pro podzimní sezónu a potěšili je řadou akčních nabídek a promoakcí.
Pravděpodobně největší novinkou, kterou SWS „překvapila" své partnery, se stalo získání HP PSG, tedy notebooků, desktopů, workstationů a příslušenství. Autorizovaná distribuce vstoupí v platnost 1. 11. 2009 a na akci tak již mohli prodejci shlédnout nejen prezentaci zástupců výrobce v oblasti tiskáren, ale také právě v segmentu PC.
SWS tímto krokem významně rozšířila svou širokou nabídku značek PC, mezi kterými doposud dodávala například Acer, Dell, Fujitsu, Lenovo, MSI, nebo Sony, jejichž zástupci se na akci rovněž představili.
Mezi prezentujícími nechyběla ani kompletní špička výrobců bezpečnostního softwaru a tiskových řešení. Za sítě představil Aleš Mudruňka z Netgearu svou představu o Digitální domácnost roku 2010. Martin Bratičák ze ZyXelu zase upoutal přednáškou o podnikových WiFi sítích nové generace.
Odpolední workshop se tentokrát rozšířil na nádvoří zámku i do přilehlé sokolovny. Výrobci na něm dali prodejcům možnost „osahat" nejzásadnější novinky a vyřešit obchodní i technické otázky.
Zatímco celodenní program osvěžovali zábavou (i kosmickými drinky) zástupci společnosti Dell, kteří svou prezentaci tentokrát pojali ve stylu Star Treku (respektive Dell Treku). Večerní program byl již plně v režii SWS. Vystoupili v něm například Tomáš Matonoha a Pavel Liška (tvář navigací Dynavix), nebo zpívající právník Ivo Jahelka. Nechyběl ani ohňostroj, prohlídka Templářských sklepů a ochutnávka vín za doprovodu cimbálové muziky Morava.
Hosty SWS přivítaly domácí koláčky a slivovice.
Na jízdu v Maserati lákal partnery Libor Tošovský z Belkinu.
Dell představil partnerům enterprise produkty a na důkaz svých schopností postavil před zámkem loď Enterprise.
Pavel Dvořáček a Roman Vejražka z Epsonu na workshopu mimo jiné lákali na „sexy" černé multifunkce. Úspěšně.
I přesto, že workshop probíhal v odpoledních hodinách, nedali na sobě prodejci únavu znát a zapojili se do živých diskuzí s výrobci.