Tradiční setkání společnosti SWS se již potřetí za sebou nekonalo v jihomoravských Čejkovicích, nýbrž ve stovkách kanceláří a domácností po celé ČR a Slovensku. Jarní on-line konference proběhla ve dnech 13.–15. 4. 2021 a distributor ji mimo jiného využil k oslavení jubilejních třiceti let na trhu.
SWS se držela konceptu z podzimní konference a nabídla partnerům třídenní program plný prezentací a soutěží. Tempo konference udávala osvědčená moderátorská dvojice Petr Lipner a Ondřej Carda, kterou ve studiu průběžně doplňoval obchodní ředitel Stanislav Skalička a produktoví manažeři distributora.
Většina prostoru však samozřejmě patřila prezentujícím vendorům, kteří měli k dispozici 45minutová časová okna. Přednášky začínaly společnou vzpomínkou moderátorů a přednášejících na dění v některém z uplynulých třiceti let a podobně jako v loňském roce končily diváckým kvízem o ceny prostřednictvím plaftomy Kahoot.
Průlet přednáškami...
První den odstartovali Tomáš Hubocký a Jiří Stříž s přehlídkou notebooků a monitorů HP, následovaní Jiřím Jelínkem, který divákům představil komerční i domácí zařízení Asus. Poté přišel čas na překvapení, jímž bylo živé vystoupení písničkáře Jana Pokorného alias Pokáče. Odpolední program pak patřil značkám Norton, MailStore Server, Kyocera a Entec Solutions.
Druhý den začal prezentací společnosti MMD, pod níž spadají značky monitorů AOC a Philips, na kterou navázali Lukáš Votrubec z APC a po něm autor těchto řádků, neboť prostor opět dostali i mediální partneři. Po přestávce program pokračoval prezentací kolektivu z Dellu, novinkami z paměťového segmentu od Kingstonu, po obědě pak následovaly Canon a Lenovo.
Čtvrteční ráno zahájil Samy Khaleg z Fujitsu následovaný Janem Donátem z Lexmarku a prezentací našich kolegů z Reseller Magazinu. Aneta Filipová představila novinky z dílny Microsoftu, Lenovo se objevilo podruhé s ukázkami podnikových zařízení, velká část odpoledne patřila tiskovým řešením od Brotheru a program přednášek završila prezentace Esetu.
... a průlet nad SWS
Všechny tři dny konference zakončila velká divácká soutěž na Kahootu, přičemž hlavní cenou byla pokaždé 50palcová televize, první den od Sony, druhý od Vivaxu a třetí od Philips. Vrcholem oslav třiceti let SWS na trhu pak byl čtvrteční triumfální přílet generálního ředitele Evžena Varadinka, který se za doprovodu obchodního ředitele Stanislava Skaličky a manažerky obchodního rozvoje Martiny Vlčkové snesl v helikoptéře do slušovického areálu a přednesl zdravici partnerům.
Letošní e-Čejkovice potvrdily, že lokální distribuce zvládá organizaci velkých on-line setkání zcela bez potíží včetně interaktivního zapojení diváků. Přesto nezbývá než doufat, že na podzim už bude možné se setkat osobně na Moravě, protože bez sklenice vína a večerní cimbálovky pod cihlovou klenbou zámeckého sklepu tomu přece jenom něco schází...
Veškeré přednášky, ale také fotografie a záznamy doprovodného programu nebo příletu nejvyššího vedení vrtulníkem najdete na stránce konference na webu SWS.
Zdroj: ChannelWorld, SWS