Raytheon|Websense mění název na Forcepoint

18. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Raytheon|Websense, Forcepoint
Společnost Raytheon|Websense dokončila akvizici značky Stonesoft a změnila svůj název na Forcepoint. Zároveň představila nové produkty pro zabezpečení vnitřní sítě a cloudových a mobilních prostředí.

Společnost Raytheon|Websense oznámila zásadní změnu – zbavila se svého jména a nově se nazývá Forcepoint. Společně se změnou značky firma uvedla na trh řadu nových bezpečnostních produktů.

CEO Forcepointu John McCormack uvedl, že cílem společnosti pod novou značkou bude usnadnit rozhodovací procesy a umožnit zákazníkům věnovat se byznysu. Společnost chce zákazníkům nabídnout cloudovou platformu, která má včas odhalovat podezřelé aktivity a poskytovat podklady pro rozhodnutí, jak se ubránit hrozícímu nebo probíhajícímu útoku.

Forcepoint současně uvedl tři nové produkty pro boj s vnitřními hrozbami, ochranu Microsoft Office a zabezpečení sítí. Nový SureView Insider Threat 8.0 má sledovat chování uživatelů a identifikovat ty s nejrizikovějším chováním, zatímco platforma Triton pro Microsoft Azure poslouží pro prosazování jednotné bezpečnostní politiky napříč cloudovým i on-premise prostředím podniku.

bitcoin_skoleni

Forcepoint zároveň představil firewall Stonesoft od stejnojmenné společnosti, kterou nedávno akvíroval. Toto řešení je určeno organizacím s velkým podílem mobilních pracovníků a podobně jako výše zmíněná platforma se má postarat o to, aby pro různé lokace platila stejná bezpečnostní politika, a to prostřednictvím jediné konzole pro správu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Check Point: Počet kyberútoků dosáhl historického maxima, vzrostl o 75 %
Check Point: Počet kyberútoků dosáhl historického maxima, vzrostl o 75 %
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %