Společnost Raytheon|Websense oznámila zásadní změnu – zbavila se svého jména a nově se nazývá Forcepoint. Společně se změnou značky firma uvedla na trh řadu nových bezpečnostních produktů.
CEO Forcepointu John McCormack uvedl, že cílem společnosti pod novou značkou bude usnadnit rozhodovací procesy a umožnit zákazníkům věnovat se byznysu. Společnost chce zákazníkům nabídnout cloudovou platformu, která má včas odhalovat podezřelé aktivity a poskytovat podklady pro rozhodnutí, jak se ubránit hrozícímu nebo probíhajícímu útoku.
Forcepoint současně uvedl tři nové produkty pro boj s vnitřními hrozbami, ochranu Microsoft Office a zabezpečení sítí. Nový SureView Insider Threat 8.0 má sledovat chování uživatelů a identifikovat ty s nejrizikovějším chováním, zatímco platforma Triton pro Microsoft Azure poslouží pro prosazování jednotné bezpečnostní politiky napříč cloudovým i on-premise prostředím podniku.
Forcepoint zároveň představil firewall Stonesoft od stejnojmenné společnosti, kterou nedávno akvíroval. Toto řešení je určeno organizacím s velkým podílem mobilních pracovníků a podobně jako výše zmíněná platforma se má postarat o to, aby pro různé lokace platila stejná bezpečnostní politika, a to prostřednictvím jediné konzole pro správu.
Zdroj: IDG News Service