Hlavní navigace

QNAP spouští službu myRMA, chce zvýšit kvalitu a transparentnost reklamačního servisu

7. 8. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com
Služba myRMA nabízí placené opravy výrobků po skončení záruky. Pro všechna opravená zařízení po záruce QNAP nabízí bezplatnou záruční dobu v délce trvání 180 dnů.

Společnost QNAP spustila službu myRMA, která si klade za cíl přinést uživatelům vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Jedná se o jednu z investic QNAPu do optimalizace online služeb.

Uživatelé mohou nyní navštěvovat nový servisní portál přihlášením k oficiální webové stránce QNAP pomocí QNAP ID. V případě poškození výrobku mohou uživatelé kontaktovat společnost QNAP vytvořením požadavku podpory na servisním portálu.

Na základě stavu výrobku oddělení služeb společnosti QNAP ověří, zda je vyžadována služba RMA. Pokud stále platí záruka na výrobek, mohou uživatelé získat zdarma možnost opravy nebo výměny.

Po skončení záruky na výrobek nabízí QNAP myRMA rovněž placené opravy. Oddělení podpory společnosti QNAP ověří stav výrobku a předloží cenovou nabídku opravy podle tří úrovní poškození.

CS24

Společnost QNAP nabízí pro všechny opravené výrobky po záruce bezplatnou záruční dobu v délce trvání 180 dnů, a to od data doručení opraveného výrobku. Navíc umožňuje uživatelům zakoupit službu prodloužené záruky až na pět let.

Zdroj: QNAP

Čtěte dále

Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci