Společnost SAP oznámila předběžné finanční výsledky za uplynulý kalendářní rok. Firma uvedla, že příjmy z nově uzavřených cloudových i softwarových partnerství meziročně vzrostly o 14 %, celkové příjmy činily 24,71 miliard eur.
SAP vyzdvihl, že největší nárůst zaznamenaly cloudové služby s 30% nárůstem a příjmy ve výši 4,99 miliardy eur. Počet zákazníků využívajících řešení SAP S/4HANA pak meziročně vzrostl o třetinu na 10 500.
„V roce 2018 jsme splnili či přesáhli finanční výhledy. S akvizicí analytické společnosti Qualtrics rozšiřujeme naše portfolio v oblasti řízení vztahů se zákazníky s cílem dále vylepšovat zákaznickou zkušenost,“ řekl šéf SAPu Bill McDermott.
Společnost uvedla, že v posledním čtvrtletí minulého roku vzrostl počet zákazníků SAP S/4HANA o 40 %, a zdůraznila, že řešení adoptují velké globální firmy. Stále více zákazníků také používá řešení SAP S/4HANA v cloudu.
SAP dále podotkl, že řešení SAP SuccessFactors Employee Central má nyní více než 3 000 zákazníků, a že v oblasti zákaznické zkušenosti, kde firma představila řešení SAP C/4HANA, vzrostl zisk meziročně o 52 % na 349 milionů eur.
SAPu se v České republice daří v oblasti řízení HR
Generální ředitelka SAP ČR Hana Součková řekla, že společnosti se v loňském roce podařilo rozšířit řady zákazníků především v oblasti řízení lidských zdrojů. To má podle ní souvislost s požadavky na fungující HR služby i zabezpečení dat.
„Například společnost Foxconn sídlící v České republice nasadila řešení SAP SuccessFactors s cílem vybudovat organizaci pro sdílené HR a mobilní služby pro několik tisíc zaměstnanců,“ uvedla Součková.
Zdroj: SAP