Prodat zboží za pět miliard dolarů během 90 minut? Alibaba to dokáže

12. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Promoakce největšího čínského e-shopu dokázala vygenerovat obrat ve výši pět miliard dolarů za pouhou hodinu a půl.

Každoročně pořádá čínská e-commerce platforma Alibaba promoakční den Singles Day. Letos dokázala za prvních 90 minut dosáhnout většího obratu než za celý den při stejné akci vloni.

V roce 2014 se Alibabě podařilo za jeden den promoakce prodat zboží za 9,3 miliardy dolarů, o rok dříve to bylo 5,8 miliardy dolarů.

Singles Day je pokus přilákat zákazníky, kteří nemají partnera, aby si sami sobě koupili dárek. Koná se již několik let vždy 11. 11.

Alibaba uvedla, že 27 milionů lidí nakoupilo v první hodině akce zboží skrze mobilní telefony. Mobilní nákupy přes elektronický platební systém Alipay v první hodině činily 2,9 miliardy dolarů z celkových 3,9 obrácených miliard.

Amazon v reakci na Singles Day koná vlastní promoakční den Prime Day. Je zaměřen na zvýšení prodeje a přilákání zákazníků k placenému členskému programu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA