Prodat zboží za pět miliard dolarů během 90 minut? Alibaba to dokáže

12. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Promoakce největšího čínského e-shopu dokázala vygenerovat obrat ve výši pět miliard dolarů za pouhou hodinu a půl.

Každoročně pořádá čínská e-commerce platforma Alibaba promoakční den Singles Day. Letos dokázala za prvních 90 minut dosáhnout většího obratu než za celý den při stejné akci vloni.

V roce 2014 se Alibabě podařilo za jeden den promoakce prodat zboží za 9,3 miliardy dolarů, o rok dříve to bylo 5,8 miliardy dolarů.

Singles Day je pokus přilákat zákazníky, kteří nemají partnera, aby si sami sobě koupili dárek. Koná se již několik let vždy 11. 11.

Alibaba uvedla, že 27 milionů lidí nakoupilo v první hodině akce zboží skrze mobilní telefony. Mobilní nákupy přes elektronický platební systém Alipay v první hodině činily 2,9 miliardy dolarů z celkových 3,9 obrácených miliard.

Amazon v reakci na Singles Day koná vlastní promoakční den Prime Day. Je zaměřen na zvýšení prodeje a přilákání zákazníků k placenému členskému programu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší