Společnost Zoho, která se specializuje na řešení pro digitální marketing, uvedla na český trh českou lokalizaci řešení Zoho CRM. Autorem této lokalizace a jejím exkluzivním partnerem je pražská společnost Pro Futuro Consulting.
Zoho CRM nabízí čtyři druhy balíčků pro správu dat, práci s databázemi klientů či pokročilou analytiku. Spektrum aplikací zahrnuje například predikci prodeje, sociální CRM sledující vývoj vztahů s obchodními partnery, vedení účetnictví ve více měnách nebo správu zásob.
„Zákazník si však může svůj systém plně přizpůsobit potřebám vlastní firmy a nabízený balíček si doplnit přesně o ty aplikace, které opravdu využije,“ upřesnil Erik Elmer ze společnosti Pro Futuro Consulting.
Výhodou řešení Zoho CRM je podle Pro Futuro Consulting také soulad s požadavky nové legislativy v oblasti GDPR. Všechny systémy mají již nyní splňovat nejpřísnější požadavky jak americké, tak evropské kybernetické bezpečnosti.
Zdroj: Pro Futuro Consulting