Případová studie: Fruitisimo Re-fresh s digitálními displeji Philips

13. 3. 2018
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

 Autor: MMD
Nasazení řešení společnosti Philips ve společnosti Fruitisimo přineslo úsporu nákladů a zefektivnilo prodej promovaných produktů (PR článek).

Společnost Fruitisimo je sítí ovocných barů v České republice, na Slovensku i v Maďarsku, kde si zákazník může pochutnat na čerstvě namixovaných vitamínových koktejlech, ručně dělané zmrzlině, skvělé kávě nebo dortech. Celkově síť zahrnuje na 60 míst a stále se rozrůstá. Společnost se řídí sloganem Live what you love – zdravý aktivní životní styl, zábava, úsměv a vášeň pro to, co Fruitisimo dělá.

V rámci své strategie zkvalitňování služeb zákazníkům se Fruitisimo rozhodlo refreshnout design svých prodejních míst a v rámci redesignu také zapracovat na prezentaci nabízených produktů a akčních trháků. Postupně tak nahrazuje staré menu a akční plakáty v rámečcích novými digitálními obrazovkami. Rozběhlo se proto výběrové řízení, ze kterého jako vítěz vzešla společnost Philips Display Solutions.

Požadavky na nový systém

Jedním z prvních požadavků na nový digitální systém prezentace byla schopnost velice rychle promovat akční nabídky napříč celou sítí prodejen a celkově udělat nabídky produktů flexibilnější. Dalším požadavkem byla centrální správa, která bude snadná na ovládání, ale zároveň bude poskytovat dostatek informací pro IT správce. A posledním důležitým parametrem byl rozsah požadovaných velikostí obrazovek (22“ až 55“).

Společnost Fruitisimo zvolila řešení Philips, protože splnilo všechny požadavky nejlépe. Díky širokému portfoliu nabízených monitorů a profesionálních displejů nebyly požadované panely problém. Centrální správu celé sítě pro Philips zajišťuje na míru navržený řídicí software ArtemisOne, který vyniká robustností, jednoduchou a přehlednou správou. Celý systém je navíc dostupný za velmi příznivou cenu.

Philips signage re-fresh

Finálním cílem je vybavit všechny prodejny Fruitisimo v Evropě digitálním řešením zobrazování obsahu od společnosti Philips. Celkový počet nainstalovaných panelů dosáhne kolem 450 kusů. V první etapě již bylo nainstalováno kolem 80 panelů různých velikostí, které je možné současně ovládat díky cloudovému softwaru ArtemisOne.

Díky ArtemisOne může správce sytému řešit jak technickou část – tedy nastavování hardwaru
(úprava jasu, kontrastu, barvy, hlasitosti; plánování provozu obrazovek) – tak provoz a organizaci zobrazovaného obsahu. Odpovědný pracovník má možnost téměř okamžitě měnit obsah podle akčních produktů nebo dopředu plánovat zobrazovaný obsah. ArtemisOne umožňuje skutečně snadné řízení celé sítě zobrazovačů z jedné ovládací konzole, se všemi potřebnými daty dostupnými na pár kliků.

Unikátnost řídicího systému spočívá v tom, že obsahuje i fotografie z pozice umístnění. Správce systému tak přesně ví, o kterou plochu jde nebo při jaké teplotě operuje. Díky jednoduchému grafickému zobrazení okamžitě vidí, která plocha funguje správně (zelená) a kde je nějaký problém (červená). Navíc má možnost definovat konfigurační soubory, které obsahují jednoduché možnosti nastavování celých skupin obrazovek, kdy se požadované parametry nastaví pouze na jedné z nich a systém toto nastavení pošle do všech obrazovek v síti nebo podle libosti pouze vybraným obrazovkám.

„Díky řešení od společnosti Philips jsme se i my přehoupli do digitální éry. Nové panely nám přinesly úsporu nákladů a práce s nabídkou našich produktů se zefektivnila. Očekáváme, že se nasazení centrálně řízeného digitálního řešení napříč celou sítí provozoven odrazí v nárůstu prodeje promovaných produktů. Díky tomu se nám zkrátí doba návratnosti investice,“ řekl Jan Hummel, majitel společnosti Fruitisimo.

B2B řešení a profesionální displeje mají ve společnosti Philips na starosti Jana Robešová, Leoš Lemberk a Milan Krejzlík.

bitcoin školení listopad 24

„Při návrhu celého řešení zobrazování se řídíme především požadavky a potřebami našich zákazníků. Celý systém může být pro každého klienta přizpůsoben na míru s ohledem na jeho potřeby,“ uvedl Milan Krejzlík ze společnosti Philips, divize Professional Display Solutions.

 Zdroj: MMD Philips

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě