Prestigio zahájilo provoz zákaznické linky pro ČR

4. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Operátoři zákaznické linky Prestigia mají pomoci s řešením technických potíží i s výběrem produktu.

Společnost Prestigio se rozhodla posílit své oddelění péče o zákazníky. Od 1. 11. provozuje zákaznickou linku pro Českou republiku.

Zákazníci mohou získat informace o produktech na bezplatném telefonním čísle 800 400 119, a to v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.

Pracovníci technické podpory mají být připraveni pomoci při jakýchkoliv potížích s nastavením produktů, vyřešit technické problémy a poradit při výběru produktů. V případě, že zákazníci zavolají mimo provozní dobu a zanechají svůj kontakt, pracovníci zákaznické linky je budou kontaktovat následující den.

Zákaznické centrum se nachází v Praze, kde sídlí i vývojový tým značky, zodpovědný za programování softwaru a firmwaru. Spuštění telefonické linky je tak dle společnosti přirozeným posunem v rámci procesu poskytování produktové a technické podpory.

Zdroj: Prestigio

Čtěte dále

Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci