Společnost PPL oslavila 20 let své existence. V souvislosti s „narozeninami“ oznámila plány na rozvoj v příštích pěti letech.
V souvislosti se silným rozvojem e-commerce plánuje PPL do roku 2020 zjednodušit a zrychlit formy komunikace výhradně přes „smart aplikace“. Usnadnění v dodávání zásilek by mělo přinést zavedení doručování ve dvou denních vlnách, což podle společnosti umožní doručení ještě v den objednávky.
Další novinkou bude spuštění webové aplikace Moje PPL, díky níž mají zákazníci získat mimo jiné i neustálý dohled nad svými zásilkami. V nejbližší době se zákazníci PPL dočkají i sobotního doručování, které momentálně prochází testovacími procesy.
Příjemci budou mít navíc možnost nechat si balík poslat například k sousedovi bez nutnosti plné moci, případně na takzvané „safe place“ (bezpečné místo). V tomto případě kurýr zanechá zásilku na jakémkoli místě, které si příjemce vybere – například v obchodu nebo restauraci.
Zákazníkům internetových obchodů by navíc mělo vyzvedávání zásilek ulehčit zavedení balíkomatů a balíkových schránek. Zároveň roste síť ParcelShopů, tedy výdejních a prodejních míst. Jejich počet už přesáhl 700 a v budoucnu by jich mělo fungovat až 2000.
V roce 2016 pak PPL chystá zavedení jednotné etikety pro všechny země, které využívají službu Connect (Česká republika, Polsko, Slovensko, Německo a Benelux), což má vést k výrazně jednoduššímu zasílání zásilek do zahraničí.
Zdroj: PPL