Ať tomu věříte, nebo ne, digitální transformace není zdaleka jen buzzword, kterým se analytické agentury a výrobci snaží plnit prostor v médiích. Prudký vývoj technologií skutečně žene digitalizaci kupředu a ta zase při správném využití zvyšuje naši efektivitu.
Určitě jste již stokrát slyšeli, že váš telefon má větší výkon než počítač, který řídil přistání Apolla 11 na Měsíci.No a? Vždyť to bylo v roce 1969! I můj dva roky starý telefon má větší výkon a kapacitu než desktop, který jsem používal ještě v roce 2004.
A softwarová výbava a užitná hodnota jsou naprosto nesrovnatelné. Potřebuje někdo ještě další důkaz zrychlujícího se vývoje a zavádění digitálních technologií do běžného života? Mimochodem, co se týče digitalizace, redaktoři ChannelWorldu při přípravě časopisu v posledních letech nevytiskli jedinou stránku.
Ale nedej bože, aby někdo nabyl dojmu, že půjde, nakoupí „nové technologie“ a byznys pojede jedna báseň. Firma musí vědět, co si pořídit a proč, tedy co jí to má přinést.
Jenže české malé a střední firmy nad tím nepřemýšlejí, nemají na to plány, tudíž ani rozpočet. Podle aktuálního průzkumu společnosti Ipsos Mori pro Microsoft jen 14 % oslovených českých malých a středních firem rozhoduje o svých investicích do technologií strategicky a rozebírají je na pravidelných poradách o tržních trendech a potřebách organizace.
To pramení i z toho, že pouze 30 % z těchto firem má písemný plán alespoň na půl roku. Nemůžeme se divit, že tři čtvrtiny neplánují zvýšení rozpočtu na IT. Ony neplánují vůbec. Těžko se pak mohou dobrat závěru, že by investice do ICT mohly nějak podpořit jejich další podnikání.
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli úspěšní, rostli a vy s nimi, musíte jim v tom pomoct, ukázat jim cestu – poradit jim a rozplánovat, do čeho mohou investovat, co se kde osvědčilo a v daném odvětví přidává náskok.
Možná se ptáte, kdo poradí vám, které ze všech nově se objevujících technologických inovací přinesou kýžený efekt a neskončí jen jako utracené peníze za další krabici pod stolem.
V tom se vám snažíme pomáhat my vybranými informacemi, exkluzivními analýzami od společností Canalys, Gartner, GfK, IDC a PAC a dalšími materiály.
Ve speciálním vydání ChannelWorldu proto naleznete články, které vám poskytnou přehled o aktuálním stavu trhu a jeho dalším očekávaném vývoji. A jelikož v tom nejste nikdy sami, navazují na ně profily významných lokálních distributorů, kteří jsou připravení vám s byznysem pomoct.
Jak získat ChannelWorld?
Zaujalo vás květnové vydání? Objednat si jej je nyní díky nové on-line trafice snadné. Po vybrání titulu ChannelWorld si můžete zakoupit libovolné číslo pohodlně přímo od vašeho stolu. K dispozici je také elektronicky zde.
Nejste ještě registrování na webu ChannelWorldu? Registrace vám umožní přístup k obsahu a službám pro resellery, mezi které patří pravidelný informační newsletter ChannelWorld News, nebo přístup do vyhledávače distributorů.
Podělte se s námi také o vaše náměty a tipy. Zajímá nás, co byste si chtěli přečíst a jaký máte na ChannelWorld názor. Pište na ChannelWorld@idg.cz.