Společnost PPL spustila od 1. 9. novou mezinárodní službu Connect. Zákazníci podnikající v internetovém prodeji mají díky ní získat standardizovanou vysokou úroveň služeb v rámci sítě DHL Parcel. Služba zatím funguje v České republice, na Slovensku, v Polsku, Rakousku, Belgii, Lucembursku nebo Nizozemsku.
Spuštění nového produktu má představovat důležitý milník v rozvoji evropské balíkové sítě PPL v rámci DHL. V první fázi směřuje služba Connect na internetové prodejce ve zmíněných zemích, kteří chtějí prodávat a posílat své zboží do zahraničí.
Connect poskytuje přímou interakci s příjemci, a to v rámci celé evropské sítě. Mezi standardní služby patří oznámení o dnu doručení, doručení na Parcel Shopy nebo mezinárodní služba vrácení zboží.
Kromě výhodné ceny má nová služba zahrnovat řadu dalších výhod, například pravidelné vyzvedávání balíků, automatické pojištění za ztrátu či poškození, kontinuální sledování zásilek a řadu dalších online služeb v rámci balíkové přepravy.
„Našim cílem je co možná nejvíce doručení do cílové země zjednodušit, bez ohledu na to, zda byl balík poslán z Vídně, Amsterdamu nebo Prahy. Zákazníci v digitálním světě jsou zvyklí na pružnost a pohodlnost online nakupování,“ uvedl generální ředitel PPL Pavel Horák.
Zdroj: PPL