Neustálý tlak na úspory nutí firmy poskytovat zákazníkům stejnou nebo i kvalitnější péči, avšak s menšími rozpočty. Proto si na pomoc berou pokročilé technologie a nové nástroje.
Zejména využití umělé inteligence (strojového učení) a cloudových služeb přináší bezpočet výhod. Například lze identifikovat zákazníky s potenciálem, kterým je třeba se proaktivně věnovat.
Tyto nejmodernější nástroje jsou nyní navíc k dispozici jako cloudová služba, takže si je mohou dovolit i malé a střední firmy.
Chytrému využití prediktivní péče se bude věnovat webcast se společností Genesys, která patří ve svém oboru mezi světové lídry.
O zkušenosti z praxe se s námi podělí:
- Martin Veselka: viceprezident společnosti Genesys, který se v oblasti technologií péče o zákazníky pohybuje již více než dvacet let.
- Jiří Zeman: senior Account Executive společnosti Genesys.
- John Winkler: člen představenstva Expobank CZ, který se podělí o zkušenosti s péčí o zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů.
Účastníci webcastu navíc získají studii průzkumu Massachusettského technologického institutu (MIT) zaměřenou na využití AI v této oblasti.
Online živé vysílání proběhne ve středu 4. 11. od 10:00. Pro účast se prosím zaregistrujte na stránkách Computerworldu.
Zdroj: Internet Info DG