Společnost Shoptet upozorňuje, že hlavní prodejní sezóna, která odstartovala začátkem října, pro obchodníky ještě nekončí. První týdny povánočních výprodejů zatím ukazují, že lidé nakupují téměř stejně jako před Vánoci.
Shoptet uvádí, že prodej se ve srovnání s předvánočním období snížil jen o 8 %. V porovnání s celoročním průměrem je pak objem prodeje o 18 % vyšší. Průměrná hodnota objednávky podle Shoptetu činí je 1 780 Kč.
Pro úspěchu během výprodejů je podle Shoptetu rozhodující, jak se prodejce připravil a jak pracuje s marketingovými nástroji. Jednou ze zásadních věcí je remarketing, práce a komunikace se stávajícími zákazníky.
„Pro ještě lepší zvládnutí a využití příští hlavní nákupní sezóny je důležité zanalyzovat tu právě uplynulou, vzít si z toho ponaučení a pořádně se připravit,“ uvedl CEO Shoptetu Miroslav Uďan .
Zdroj: Shoptet