Martin Kasa od září působí jako strategický investor projektu Srovname.cz. Jeho cílem je podle tiskového oznámení zefektivnění a zhodnocení společnosti, hledání nových obchodních příležitostí a strategických partnerství projektu Srovname.cz.
V horizontu jednoho roku je pak cílem pozice v top 3 mezi cenovými srovnávači v České republice.
„Věřím, že v rámci projektu Srovname.cz uplatním svoje bohaté zkušenosti z prostředí e-commerce. I když je nakupování na internetu v ČR každým rokem populárnější, jeho obliba je stále výrazně pod průměrem EU o bezmála 20%. Ještě výraznější rozdíl v popularitě pak panuje právě v segmentu internetových porovnávačů cen a zboží, kde vidím obrovský potenciál,“ uvedl Martin Kasa a doplnil zajímavou statistiku:
„V roce 2009 začalo nákup na internetu u porovnávače cen v průměru 6 % české internetové populace, což sice představuje dvojnásobný nárůst oproti roku 2008, ale například v Německu nebo ve Velké Británii dosáhl tento podíl 50-55%. To je obrovský rozdíl a zároveň velká příležitost pro další růst tohoto segmentu v následujícím období.“
Zajímalo nás, zda Martin Kasa, jako zakladatel internetového obchodu Kasa.cz, plánuje zavedení speciální propagace tohoto obchodu.
Kasa.cz na Srovname.cz? Uvidíme
„Připravujeme pro Srovname.cz nové služby, ale rozhodně nepůjde o speciální propagaci pro Kasa.cz. Služby budou nabídnuty všem ověřeným internetovým obchodům, se kterými spolupracujeme, bez výjimky,“ uvedl Martin Kasa pro ChannelWorld. Podobu nových služeb ale prozatím neupřesnil.
Srovname.cz je na trhu od roku 2006 a srovnává 50 000 položek zboží z více než tisícovky obchodů na českém internetu. V rámci srovnání uvádí délku dodací lhůty a certifikáty kvality obchodů. Zaměřuje se především na ceny elektroniky a domácích spotřebičů, ale i ceny výrobků dalších kategorií, jako jsou sport, zdraví nebo krása. Registrovaným uživatelům nabízí portál možnost hlídání ceny vybraného výrobku a automatické upozornění, pokud cena dosáhne určité hranice. Uživatelé můžou hodnotit obchody i zboží a ti, kteří se zaregistrují přispívat do diskusních fór a recenzí zboží. Mezi další populární srovnávače zboží patří například zbozi.cz, nebo heureka.cz.
Zdroj: Srovname, ChannelWorld