V roce 2010 se podle analytiků PMA prodalo na 8,5 milionu projektorů a do roku 2015 očekávají nárůst na 39 milionu kusů, což představuje každoroční navýšení o 35 %.
„Projektory nabízejí napříč zobrazovacími technologiemi v přepočtu největší zobrazovanou plochu na 1 dolar ceny. S pokračujícím vývojem projekčních technologií a s tím spojeným vylepšením jasu a kvality obrazu, nacházejí projektory nové a nové uplatnění,“ uvedl Dr. William Coggshall, President of Pacific Media Associates
Mezi projektory označované jako Nová éra řadí analytici nejen pikoprojektory v mobilních zařízeních, ale také klasické projektory pro domácí použití se svítivostí až 500 lumenů. Jejich ceny jsou nízké a největší část prodejů jde na vrub koncovým spotřebitelům. Jelikož se jedná o nejnovější a nejinovativnější segment, analytici očekávají, že jejich prodeje z jednoho milionu v roce 2010 vzrostou do roku 2015 na 27 milionu kusů, což představuje každoroční nárůst ve výši 90 %.
Do mainstreamu řadí analytici projektory se svítivostí od 500 do 4999 lumenů používané ve školách a firmách. Patří sem také nejrychleji rostoucí interaktivní projektory a projektory s ultrakrátkou projekční vzdáleností. Počet prodaných kusů vzroste ze 7 milionu v roce 2010 na 11,5 milionu v roce 2015 při každoroční míře ve výši 10 %.
High-endové projektory se svítivostí nad 5000 lumenů jsou určené pro velkoplošnou projekci. Jejich prodeje se ze 165 tisíc kusů v roce 2010 zvednou do roku 2015 na 400 tisíc, tj. 19% růst každý rok.
Zdroj: Pacific Media Associates