Philips láká nové zákazníky na vyzkoušení kvality svých produktů kampaní, v rámci které mohou nespokojení nakupující zboží do 90 dní od zakoupení vrátit.
Akce se vztahuje na napařovací žehličky, holicí strojky, epilátory, kuchyňské roboty a tyčové mixéry.
Zákazník, který z jakéhokoli důvodu již nebude chtít výrobek Philips nadále používat, jej musí vrátit nepoškozený s veškerým příslušenstvím a v původním balení.
Vrácení zboží však neřeší prodejce. Zákazník musí produkt zaslat poštou na příslušnou adresu spolu s originálem účtenky a vyplněným kuponem, který je k dostání v obchodech a ke stažení na stránkách www.philips.cz a www.philips.sk.
V České republice byla kampaň spuštěna 1. 9. 2011 a od 1. 10. probíhá také na Slovensku. Akce se vztahuje na produkty zakoupené do 31. 1. 2012. Philips ji podpoří in store komunikací a POS materiály.
Zdroj: Philips