Philips představil nejvyšší řadu televizorů i další strategii

17. 9. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: TP Vision
Česká pobočka společnostu TP Vision, která vlastní v značku Philips TV, představila nejnovější modely, technologie a směr, kterým se chce ubírat.

Philips představil nejvyšší řadu televizorů i další strategiiTP Vision Europe je vyčleněný jednotka společnosti Philips, vlastněná z 30 % Philipsem a 70 % TPV - tchajwanským výrobcem televizor a monitorů.

TP-Vision je výhradně zaměřená na výrobu televizorů a monitorů. Panely jí však na základě jejího výzkumu, vývoje a specifikací dodávají LG, Sharp a Samsung.

Philips sází na svou značku, kterou slovy šéfa TPV považuje za velmi silnou a dobře známou mezi zákazníky.

I když firma ví, že ztratila podíl, který již dříve držela a che jej získat zpět a během 2-3 let se vrátit na 2. - 3. místo na trhu televizorů.

Chytré televizory jako hlavní směr

Hlavními pilíři produktových inovací jsou pro TP Vision smart TV, kde se soustředí na vývoj aplikací, design televizorů a funkci Ambi-light (dynamické podsvícení pozadí). Dále se pozornost Philipsu v oblasti televizí zaměřuje na vývoj a výrobu ekologických produktů.

Philips TV resp. TP Vision tvrdí, že nová generace vnímá televizory jinak – vyžaduje od ní interaktivitu a další možnosti využití – tedy aplikace tak, jak je zná z jiných mobilních zařízení (tabletů a smartphonů).

Spolu s LG Philips loni ustanovil jednotnou platformu pro vývoj aplikací. Novinkou v současní nabídce cca 1500 aplikací je aplikace „Social App“, která integruje různá sociální média  do televizního vysílání, takže je možné současně sledovat televizi a účastnit se diskusí na různých platformách sociálních médií. Ve 4. čtvrtletí by měla být dostupná také aplikace pro on-line videopůjčovnu Topfun.

Pro svou technologii Ambilight pro podsvícení pozadí televizoru nyní Philips používá odkryté LED diody místo LED difuzorů. Dosahuje tak větší svítivosti, menší spotřeby a úspory prostoru. Změny se udály také na úrovni detekce a vyhodnocení správného barevného spektra a intenzity záře Ambilight, které nyní probíhají automaticky.

Nejvyšší řada přichází na trh

TV Philips řady 9000 s podsvícením AmbilightTP Vision představil také novou generaci prémiových Smart televizorů Philips řady 9000. Ta zahrnuje také modely s úhlopříčkami 117cm (46’’) a 152cm (60’’), jejichž jádrem je Perfect Pixel HD Engine.

Obsahují například funkci Micro Dimming Premium pro dosažení vysokého kontrastu a živých barev, dále funkci Flicker Free 3D pro trojrozměrnou reprodukci ve Full HD bez blikání a obnovovací frekvenci 1200Hz PMR pro ostrý pohyb.

ICTS24

Model Philips 46PFL9707, vítěz ve své kategorii v rámci ocenění EISA, navíc přichází s vylepšenou verzí filtru Moth Eye využívajícím bionickou technologii.

Philips má údajně v záloze i OLED technologii, ale podle slov ředitele společnosti ji zatím na trhu nenabídla kvůli příliš vysoké ceně, kterou by při dnešní ekonomické situaci nebyli zákazníci ochotni platit.

Zdroj: ChannelWorld, TP Vision

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS