Petr Prokop je novým ředitelem implementace ve společnosti ITeuro

20. 5. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: ITeuro
Personálii doprovází i organizační změna. Prokopův tým se bude soustředit na implementace projektů pro nové zákazníky, o stávající klienty se bude starat oddělení péče o zákazníky pod vedením Roberta Fárka.

Společnost ITeuro oznámila, že posílila nejvyšší vedení o Petra Prokopa, nového ředitele implementace. Pod jeho vedením bude působit tým specializovaný na implementace projektů pro nové zákazníky.

Rozvoj stávajících klientů zabezpečí oddělení péče o zákazníky řízené Robertem Fárkem. Firma tak rozděluje původní oddělení realizace na dva samostatné týmy. Změnou reaguje na zvýšenou poptávku, nové projekty i na rostoucí počet aktivních zákazníků.

Organizační změna je prospěšná pro obě skupiny, protože tak můžeme i stávajícím zákazníkům garantovat kapacity na jejich rozvojové projekty. Změna je postupná a probíhající projekty nejsou nijak narušeny,“ uvedl Fárek.

Prokop pracuje ve společnosti ITeuro od roku 2012, kdy nastoupil jako konzultant logistiky a poté se stal se vedoucím logistického týmu v oddělení realizace. Dříve působil mimo jiné pět let ve společnosti O2 jako senior konzultant zákaznických řešení.

Zdroj: ITeuro

Čtěte dále

Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě