Petr Plodík končí v DNS, nahradí ho David Pankiv

26. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DNS (editace ChannelWorld)
Od dnešního dne Petr Plodík ukončil své působení ve společnosti DNS, kde vedl divizi IBM a Lenovo.

Po dvou a půl letech končí v DNS Petr Plodík, který vedl divizi IBM a později i Lenovo. Na starosti měl veškeré obchodní aktivity související s hardwarem a softwarem značky IBM a systémy Lenovo a také péči o partnerskou základnu.

Do DNS přišel v roce 2013 po jedenácti letech působení na různých pozicích v IBM, kde začínal během svých studií na ČVUT.  

Rád bych Vám poděkoval za Vaši podporu a spolupráci. Díky ní a skvělé práci mých kolegů v DNSce jsem prožil krásné období svého pracovního života. Během nich se DNSka stala nejúspěšnějším IT distributorem s přidanou hodnotou v ČR -- nedávno jsme obhájili prvenství v obou zákaznických anketách,“ uvedl v e-mailu obchodním partnerům.

David Pankiv, DNSNástupcem Petra Plodíka na pozici ředitele divize IBM a Lenovo je David Pankiv, který v DNS dosud pracoval jako IBM SW Sales Manager.

bitcoin školení listopad 24

V DNS začínal na pozici account managera pro klíčové obchodní partnery divize IBM. Přišel ze společnosti Asseco Solutions, kde byl zodpovědný za obchodní aktivity ve veřejné a státní správě.

Ve volném čase se David věnuje sportu, rád hraje volejbal, má rád vodní sporty a lyžuje. Kromě toho také rád vaří a jeho specialitou jsou thajské krevety.

Zdroj: ChannelWorld, DNS

Čtěte dále

Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě