Společnost ČMIS oznámila, že posiluje své obchodní oddělení. Nově jej povede Petr Bárta, který 12 let působil ve Vodafonu a pracoval se svým týmem na obchodních projektech pro největší klienty, jako jsou KKCG, CPI nebo Datart.
Na nové pozici v ČMIS se bude soustředit především na nové klienty z řad velkých e-commerce firem, mezi které nyní patří například Rohlík.cz nebo Pilulka.cz.
„I nadále ve ČMIS posilujeme jak na poli IT expertů, tak z hlediska obchodu. […] Díky posílení týmu i kapacit naší infrastruktury dokážeme uspokojit ty nejnáročnější potřeby lídrů na trhu, a to nejen v oblasti e-commerce,“ říká Václav Svátek, CEO a zakladatel ČMIS.
„Věřím, že nám Petr s tímto velkým úkolem pomůže a vedle hostingu dokáže rozšířit mezi klienty také další trendy služby, jako je testovací či vývojové prostředí,“ dodává.
Bárta působil téměř 20 let v oblasti telekomunikací. Má rozsáhlé zkušenosti v oblasti řízení obchodu, provozu, financí, procesů a pozitivní zákaznické zkušenosti. Na předchozích pozicích se též staral o personální rozvoj obchodního týmu, podílel se na náborů nových zaměstnanců a jejich osobnostní rozvoj.
„Mým úkolem je nyní řídit obchodní oddělení, co nejvíce naslouchat potřebám stávajících, nebo nových klientů, podporovat kolegy z týmu v jejich rozvoji, nabízet jim nové pohledy a směry do praktického byznysu a pokračovat v nastaveném trendu,“ popisuje Bárta.
Zdroj: ČMISAC