Hlavní navigace

Personalizace reklamy je cestou k loajálnějším zákazníkům, radí Internet Projekt

21. 2. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Lidé podle Internet Projektu čím dál více očekávají personalizaci reklamního sdělení a dodávání relevantního obsahu. Tohoto „luxusu“ se však dostává jen čtyřem z deseti uživatelů.

Společnost Internet Projekt uvádí, že šest z deseti internetových uživatelů v současnosti nedostává relevantní reklamní obsah. Vychází při tom z údajů společnosti Sitecore, výrobce stejnojmenné platformy pro správu digitálních kanálů.

Relevantní obsah přitom může být užitečný pomocník. Převážně mladí lidé jsou podle Internet Projektu na zobrazený obsah nejcitlivější a personalizované sdělení se pro ně stává stále důležitějším. V případě dodání takového obsahu by se podle Sitecore zvýšila loajalita až u 75 % zákazníků.

Personalizovaná komunikace se zákazníky hraje podle Internet Projektu klíčovou roli při dosažení vyššího počtu konverzí, ať už jde o promo v e-shopech, kampaňový obsah na vlastním webu či přizpůsobení newsletteru podle potřeb a přání zákazníka.

Budoucnost značek leží podle Internet Projektu v budování pozitivní zákaznické zkušenosti a obchodníci se musí naučit se přemýšlet jako zákazník a poznat jeho potřeby a přání. Přesně k tomuto účelu mohou posloužit platformy jako je zmíněný Sitecore.

Internet Projekt současně poukazuje na změny lidského chování. Většina lidí po probuzení kontroluje e-maily a sociální sítě, čas strávený on-line dosahuje až 12 hodin denně.

bitcoin_skoleni

Firmy, které se zákazníky umějí chytře pracovat, mohou v digitálním prostoru dosahovat mnohem vyšší návratnosti investic než ty, které nereagují na dnešní trendy.

Zdroj: Internet Projekt

Čtěte dále

PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group