Společnost PayPal představila novou podobu své firemní identity, v čele se změnou loga. Nový vzhledem podle vyjádření společnosti odráží „jednoduchost, pohodlí a zabezpečení“, které společnost nabízí. Svou identitu aktualizuje společnost PayPal poprvé od roku 2007.
„Nová identita naší značky je mnohem víc než jen aktualizované logo,“ řekl David Marcus, prezident společnosti PayPal.
„Spojili jsme tuto změnu s naší první celosvětovou kampaní pro propagaci značky. Spotřebitelům, vývojářům a obchodníkům po celém světě ukazujeme, že společnost PayPal může přetvořit budoucnost peněz díky tomu, že staví lidi na první místo. Protože světem nehýbou peníze, ale lidé,“ popsal David Marcus filosofii společnosti v oznámení.
PayPal uvádí, že nová identita bude uplatněna na celém světě, on-line a ve všech základních oblastech použití, včetně tlačítek pro provedení platby, zařízení PayPal Here a marketingových a prodejních materiálů. Objeví se také ve zmíněné první celosvětové propagační kampani PayPalu s názvem Powering The People Economy .
Zdroj: PayPal