V porovnání s Black Friday, tzv. černým pátkem vánočních slev, v roce 2011 zaznamenal PayPal navýšení počtu zákazníků, kteří nakupovali přes mobilní zařízení o 173 %. Objem plateb přes mobilní zařízení se u tohoto zprostředkovatele navýšil o 193 %.
On-line obchody navštívilo podle PayPalu na Black Friday celkem 57,3 miliónů Američanů, což je o 18% vice než loni. PayPal dále uvádí, že přes něj zákazníci v Black Friday nakupovali nejvíce mezi 12:00-13:00.
Podle Damiena Perillata, regionálního ředitele PayPal pro CEE se v roce 2012 stalo nakupování přes mobilní zařízení mainstreamovou záležitostí.
Objem mobilních plateb přes PayPal vzrostl z méně než 1 miliónu dolarů v roce 2006, přes 750 mil. dolarů v roce 2010 až ke 4 miliardám v roce 2011. V roce 2012 dosáhnou mobilní platby přes PayPal pravděpodobně více než 10 miliard dolarů.
Zdroj: PayPal