Partnerský prodej na Mallu loni v tržbách vyrostl o 150 %

9. 2. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © Sentavio - Fotolia.com
Během letošního roku má společnost v plánu především propojovat trhy napříč zeměmi, ve kterých Mall působí, a rozšiřovat nabídku služeb pro partnery včetně možností dopravy do zahraničí.

Společnost Mall.cz informuje, že v návaznosti na posílení segmentu partnerského prodeje vzrostly vloni tržby z programu Mall Partner o 150 %. V nejsilnějších měsících podle Mallu činil meziroční nárůst dokonce až 300 %.

Zatímco na začátku roku 2020 tržiště Mallu čítalo 300 partnerů, na konci roku jich bylo již 1 500. Zájem výrazně ovlivnila protiepidemická opatření související s pandemií covidu-19, kdy mnoho obchodníků muselo uzavřít kamenné prodejny.

Partneři v současné době podle společnosti obsluhují již 90 % nabídky Mallu a generují mezi 25 a 30 % všech objednávek. Online tržiště má během letošního roku ambici podíl partnerských objednávek přiblížit 40% hranici.

Změna nákupních návyků může být trvalá

Nutné uzavření prodejen uspíšilo digitalizaci prodeje, a proto se na našem tržišti postupně ocitají i obchodníci, jejichž zboží dříve zákazníci na internetu tolik nepoptávali,“ vysvětluje Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.

Někteří lidé si podle něj v uplynulém období online nakupování vyzkoušeli vůbec poprvé a už u něj zůstali. Nákupní návyky Čechů se tedy podle společnosti Mall v posledním roce výrazně proměnily.

Ač bychom to před rokem neřekli, mezi nejrychleji rostoucí kategorie, ve kterých pro nadcházející rok vidíme na tržišti největší potenciál, patří například nábytek, doplňky pro auto-moto nebo potřeby pro sport,“ dodává Kováč.

Propojování evropských trhů

V roce 2021 se chce Mall věnovat nabíráním nových silných partnerů napříč regionem a rovněž dalšímu propojování trhů, na kterých Mall působí. Kromě Česka, Slovenska, Polska a Maďarska působí také v Chorvatsku a ve Slovinsku.

ICTS24

Na slovinském trhu je navíc Mall pod značkou Mimovrste jedničkou na trhu. Společnost chce proto obchodníkům prodej zboží na těchto trzích dále usnadňovat, a to například rozšiřováním své služby Mall Delivery i do dalších zemí. Tu aktuálně nabízí v ČR a SR.

Zdroj: Mall

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi