Miroslav Matyáš (41), který se stal součástí nejvyššího managementu Mall.cz, aby pomohl s budováním B2B byznysu, má dlouholeté zkušenosti s rozvojem obchodních oddělení a partnerských a franšízových konceptů napříč různými odvětvími.
Pracoval pro společnosti, jako jsou HSBC bank, UniCredit Bank a OMV Česká republika, kde měl více než 17 let na starosti partnerské koncepty distribučních sítí.
V Mall.cz bude řídit akvizice nových velkých partnerů i jejich následnou integraci do kompletní infrastruktury Mall Group napříč všemi zeměmi, kde skupina působí, a bude dohlížet na vylepšování této obchodní platformy.
Partnerský prodej Mall.cz
Mall.cz v současné době spolupracuje s několika desítkami partnerských obchodníků, kteří jeho prostřednictvím nabízejí své produkty zákazníkům Mall.cz a využívají jeho infrastrukturu.
Mall uvádí, že partnerský prodej je jedním z hlavních pilířů jeho dalšího rozvoje ve všech zemích. Cílem je nabídnout zákazníkům co „nejucelenější a nejatraktivnější nabídku produktů napříč všemi obory“.
Mall.cz v oblasti partnerského prodeje poskytuje svým partnerským obchodníkům kromě zázemí značky, marketingovou podporu i služby zákaznické podpory dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Produkty partnerů jsou zařazeny v příslušných kategoriích internetového obchodu Mall.cz, kdy každý konkrétní produkt je vždy nabízen jen jedním partnerem. Zákazníci si je pak mohou vyzvedávat na výdejních místech Mallu ve všech regionech, kde Mall Group působí.
Mall.cz propaguje partnerské produkty prostřednictvím výkonnostního marketingu na cenových srovnávačích a ve vyhledávačích, v pravidelně distribuovaných newsletterech i dalšími on-line a off-line kanály.
Zdroj: Mall.cz