John Teltsch, generální manažer partnerského ekosystému společnosti IBM ve svém zahajovacím projevu na konferenci PartnerWorld uvedl, že partneři společnosti v roce 2018 vytvořili přes 84 000 příležitostí a vykázali obrat přes 14 miliard dolarů.
Za úspěchem stál především přechod množství nástrojů do portálu My Sales Activity, jenž partnerům pomáhá spravovat obchodní styky s výrobcem. Teltsch zároveň uvedl, že v loňském roce získala společnost IBM 13 000 nových partnerů.
Společnost IBM dále informovala, že její cloudová divize vloni zaznamenala 12% růst na 19,2 miliardy dolarů. Divize kognitivního softwaru pak v roce 2018 vykázala tržby v hodnotě 5,46 miliardy dolarů, což nepatrně předčilo očekávání analytiků.
Red Hat zatím zůstane oddělený
K nedávné akvizici softwarové společnosti Red Hat generální manažer uvedl, že po přechodnou dobu budou oba kanály oddělené. „Kanály se od sebe velmi liší, a to jak v pobídkách, tak ve školeních a procesech získávání dovedností,“ vysvětlil Teltsch.
„Mezi zákazníky Red Hatu patří i naši největší konkurenti. Z tohoto důvodu musíme postupovat velice opatrně a citlivě, aby Red Hat zůstal nezávislý na našich dvou společnostech,“ dodal.
Pilotní provoz My PartnerWorld se osvědčil
IBM představilo i nové iniciativy včetně softwaru pro spolupráci IBM Business Connect či ekosystému My PartnerWorld. Ten se zaměřuje na rozvíjení nových obchodních příležitostí a zavádění nových řešení na trh.
Teltsch uvedl, že program My PartnerWorld byl spuštěn v pilotním provozu ve čtvrtém kvartálu minulého roku a doposud vygeneroval přes tři stovky jedinečných spojení.
Výrobce zároveň podrobně popsal, jak dále investuje do partnerských dovedností či zvyšuje možnosti růstu v segmentech jako je bezpečnost či hybridní cloud. V neposlední řadě zdůraznil, že i nadále plánuje vylepšovat partnerský ekosystém.
Zdroj: IDG News Service