Společnost Panasonic představila novou iniciativu pro řešení B2B s názvem Gemba Process Innovation, která má pomoci evropským obchodním zákazníkům ve výrobním, logistickém a maloobchodním sektoru.
Podpora se týká zejména zvýšení produktivity a spokojenosti zákazníků, přičemž Panasonic v rámci iniciativy pomáhá společnostem optimalizovat objemy informací přicházející ze skladů, prodejních míst a továren.
„Podniky ve zpracovatelském průmyslu, logistice a maloobchodu čelí obrovským výzvám, které vyvolala celá řada nových sociálních trendů a rušivých technologií,“ říká Tetsuya Fujiwara, generální ředitel Panasonic System Communication Company v Evropě.
„Panasonic se ale místo prodeje hardwaru a předmětů soustředí na poskytování integrovaných řešení pro podnikové klienty, které na tyto výzvy odpovídají. Gemba Process Innovation posouvá toto poradenství a řešení na novou úroveň,“ upřesňuje.
Panasonic nabízí klíčové technologie i know-how
Panasonic v rámci Gemba Process Innovation nabízí výrobní know-how a klíčové technologie, aby inovoval procesy zákazníků v oblasti výroby, logistiky a maloobchodu. Inovace funguje ve třech hlavních oblastech.
Tou první je výroba, tedy lokace, kde se věci vyrábějí. Následuje přepravní logistika, jež zahrnuje celý logistický dodavatelský řetězec, a maloobchodní prodejní či interakční místo, kde spotřebitel/koncový uživatel přichází s produktem do kontaktu.
V každé oblasti Panasonic klientům pomáhá pochopit výzvy a nastavit nové procesy a nejnovější technologická řešení pro vyšší účinnost a efektivitu operací. Před úplným zavedením v podniku se spouští pilotní projekty s klíčovými ukazateli výkonu.
Zdroj: Panasonic