Společnost Palo Alto Networks oznámila změny ve svém partnerském programu NextWave.Viceprezident pro partnerský kanál Ron Myers uvedl, že novinky v programu zahrnují nové možnost specializace, nové příležitosti pro zvýšení ziskovosti a nové věrnostní bonusy.
Partneři budou moci získat individuální akreditace a certifikace pro předprodejní, prodejní i poprodejní fáze obchodu. Zároveň budou mít k dispozici celkem devět předprodejních specializací (v rámci segmentů kybernetické bezpečnosti, platforem, koncových zařízení, mobilních zařízení a datacenter).
Změny vedoucí k vyšší ziskovosti zahrnují zvýšení marže pro diamantové a platinové partnery, kteří přesáhnou kvartální růstové cíle, transparentní systém slev založený na konkrétní úrovni partnera nebo reportováni v reálném čase týkající se využívání neprodejných (např. demostračních) produktů.
Věrnostní bonusy pak zahrnují zjednodušený rámec partnerských úrovní, nové požadavky pro dosažení stříbrné úrovně, globální dostupnost diamantové úrovně, vylepšený systém registrace obchodů nebo vylepšené školicí centrum.
Podle Rona Meyerse se Palo Alto snaží svým partnerům pomoci, aby se stali inovátory v oblasti bezpečnosti a odborníky, kteří dokáží pomoci společným zákazníkům v prevenci a boji bezpečnostním hrozbám. Nově představené změny mají podle něj tento proces výrazně usnadnit.
Zdroj: IDG News Service