Packard Bell po eD systemu přidává Tech Datu

2. 11. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Packard Bell, výrobce počítačů a další elektroniky, vstoupil v létě tohoto roku na český a slovenský trh prostřednictvím distributora eD system. S platností od minulého týdne jsou notebooky výrobce dostupné také ve společnosti Tech Data Distribution. Jaké jsou další plány firmy Packard Bell v prodejním kanále?

Packard Bell je dceřinou firmou společnosti Acer. S výrobci Hewlet Packard nebo Bell Technology nemá ani nikdy neměl nic společného.Aktuální nabídka Packard Bell zahrnuje notebooky, netbooky, monitory, ale třeba také externí disky. Svou působnost na českém a slovenském trhu zahájil výrobce prostřednictvím exkluzivní distribuce společností eD system Czech a eD system Slovakia. Po třech měsících distribuční síť rozšiřuje o Tech Data Distribution.

„Tech Data Distribution je velký mezinárodní hráč a na českém trhu patří mezi ty významné. Od ostatních distributoru se může lišit skladbou svých zákazníku, proto jsme se rozhodli zacílit v současné době neobsluhované zákazníky eD systemu právě jejím prostřednictvím. Jsem si jist, že aktivity Tech Daty osloví široké spektrum zákazníku na českém trhu,“ uvedl pro ChannelWorld Jan Hajný, prodejní manažer značky pro region ČR, SR a Maďarska.

Na Slovensku zůstává exkluzivním distributorem eD system Slovakia. Podle informací ChannelWorldu výrobce zatím o dalším rozšiřování distribuční sítě neuvažuje a chce se soustředit na rozvoj spolupráce se stávajícími dvěma partnery.

Pro koho a od koho?

„Produkty Packard Bell jsou určeně především pro koncového uživatele, typicky rodiny, studenty atd. To odráží naši filozofii vyrábět atraktivní designové produkty s využitím nejnovějších technologií za dostupnou cenu. Packard Bell klade důraz na komfort a jednoduchost při používání. Přizpůsobili jsme tomu i naše servisní podmínky, v případě potřeby servisního zásahu nabízíme každému zákazníkovi bezplatné vyzvednuti jeho notebooku a dovezení zpět na určeně místo,“ doplnil informace pro resellery Jan Hajný.

bitcoin_skoleni

Původní Packard Bell byl založen již v roce 1926 jako výrobce rádií. Na trh také uvedl jeden z prvních počítačů PB 250. Výrobcem PC v pravém slova smyslu se ovšem stal až v roce 1986, kdy značku odkoupili izraelští investoři a začali na trh dodávat levné počítače zejména prostřednictvím prodejních řetězců v USA a později i v Evropě. V roce 2007 projevilo zájem o koupi značky Lenovo, které tak chtělo proniknout na evropský trh. Kontrolní podíl nad firmou, ale nakonec získal v roce 2008 Acer a Packard Bell se tak zařadil do rodiny značek (spolu s eMachines a Gateway), kterými se výrobce snaží oddělit na trhu různě pozicované produkty.

V Tech Data Distribution má značku na starosti jako produktový manažer Petr Burka. Jeho kontakty najdete v profilu Tech Data Distribution ve vyhledávači distributorů (nejprve se přihlaste). Pro více informací o výrobci doporučujeme stránky Packard Bell.

Čtěte dále

Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi