Oracle se v tomto čtvrtletí chce zaměřit na zlepšení uživatelské přívětivosti partnerského portálu OPN, uvedla to Patricia Nanceová, viceprezidentka pro aliance a prodejní kanály v regionu Asie-Pacific.
„Aby s námi partneři mohli dalělat byznys, potřebují snadný a včasný přístup k informacím,“ uvedla Nanceová.
„Máme zde všechny informace, ale nejsou vždy propojené správným způsobem,“ přiznala. Proto byl nový portál navržen tak, aby lépe poskytoval relevantní informace.
Nanceová dodala, že jedno z vylepšení pomáhá partnerům poskytovat informace zákazníkům o tom, co nabízejí. Další změna resellerům umožňuje vyhledat, co je nového z pohledu specializací.
„Vylepšili jsme nabídku specializací, takže partneři nyní mohou prodávat Oracle Cloud nebo nabízet implementační služby pro přípravu zákazníka na cloud s využitím platformy Oracle,“ dodala Nanceová.
Vylepšení se týkají globálního partnerského programu, který běží již několik let. Změny však budou zapracovány a upraveny podle regionálních podmínek.
Zdroj: IDG News Service