Společnost Oracle spustila v rámci své platformy Oracle Data Cloud nové řešení pro channel marketing. Novinka má výrobcům a dalších organizacím usnadnit personalizaci komunikace s obchodními partnery ohledně programů, investic nebo pobídek
„Channel marketing byl dosud opomíjenou oblastí digitálního marketingu. Příslušným marketérům chyběla data nezbytná pro efektivní oslovení potenciálních partnerů a resellerů v dostatečném rozsahu,“ uvedl produktový viceprezident Niraj Deo.
To se však má díky novému řešení změnit. Oracle uvádí, že novinka dokáže účinně zpracovat obrovský objem dat pro oblasti B2C i B2B a nabídnout marketérům moderní nástroj pro dosažení jejich cílů.
Až milion potenciálních partnerů v databázi
Řešení bude zpočátku pracovat s databází 25 tisíc velkých firem, která se však má postupně rozrůst o více než milion společností činných v prodejních kanálech po celém světě. Zároveň však nemá zůstat pouhým adresářem.
Oracle uvádí, že novinka umožní marketérům jmenovitě oslovovat jimi vybrané distributory, identifikovat čtenáře médií specializovaných na channel (mimochodem, pokud čtete tyto řádky, jste to i vy) a vytvářet seznamy adresátů podle zvolených parametrů.
Oracle zároveň uvedl, že za účelem posílení tohoto nového řešení uzavřel partnerství se společností Zyme, která spravuje rozsáhlý globální registr resellerů a dalších společností činných v channelu.
Tato databáze se zřejmě stane základem rozšíření registru, jímž disponuje samotný Oracle, a bude integrována s výkonem a funkcemi platformy Oracle Data Cloud.
Zdroj: IDG News Service