Společnost Oracle oznámila rozšíření garance kvality (SLA) svých cloudových služeb. Výrobce chce tímto způsobem ukázat podnikům, že mohou bez obav přesunout i své kriticky významné a na výpočetně náročné úlohy do cloudového prostředí.
Oracle uvádí, že nová podoba SLA je integrální součástí strategie. Zákazníkům má zaručit, že při migraci svých kritických aplikací a databází do cloudu získají trvalou dostupnost a konzistentní výkon a budou moci celou infrastrukturu dále řídit a upravovat.
Společnost již dříve zaručila 99,995% dostupnost své cloudové databáze Oracle Autonomous Database a nyní tuto garanci rozšiřuje i na služby typu IaaS. Výrobce garantuje, že služby Oracle Cloud Infrastructure budou každý den v daném měsíci poskytovat více než 90 % deklarovaného výkonu.
Pokud tento výkon nebude k dispozici pouhých 44 minut měsíčně, zákazníci získají podle podmínek služby kredity využitelné na nákup dalších služeb. Oracle uvádí, že je jediným poskytovatelem IaaS, který poskytuje záruky u tří klíčových charakteristik cloudových služeb: výkonu, dostupnosti a možností správy.
Zdroj: Oracle