Představenstvo společnosti Responsys akvizici firmou Oracle odsouhlasilo. Obchod by měl být dokončen v první polovině příštího roku. Ještě jej však musí odsouhlasit akcionáři.
Kombinace technologií společností Oracle a Responsys by měla umožnit marketingovám ředitelů řídit B2C a B2B kampaně z jednoho místa.
Produkty Responsys pomáhají společnostem řídit marketingové kampaně napříč různými kanály (e-mail, web, sociální média apod.). Kampaně lze ladit podle konkrétních preferencí zákazníka. Software Responsys zároveň umožňuje vystavět profil zákazníky a analyzovat efektivitu kampaní.
Nákup jako ochrana
Ačkoliv to v oficiálním oznámení nezaznělo, Oracle chce Responsys pravděpodobně proto, aby předešel akvizici některého z dalších hráčů.
Nedávno společnost koupila výrobce marketingového softwaru Eloqua za 871 milionů dolarů a v říjnu akvírovala firmu Compendium, dodavatele softwaru pro obsahový marketing.
Konkurenční Salesforce.com vynaložil letos na nákup společnosti ExactTarget 2,5 miliardy dolarů. Microsoft investovat do spolupráce s MarketingPilotem již v roce 2012.
Ještě se tedy může stát, že některý z konkurentů zkusí nabídku Oraclu přehodit. CEO Salesforce.com Marc Benioff přiznal, že akvizice ExactTargetu přišla po nabídkovém souboji s konkurenty a jsou z konečného výsledku nadšeni.
Zdroj: IDG News Service