Oracle kupuje výrobce softwaru Responsys za 1,5 miliardy dolarů

23. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Oracle, Responsys
Oracle se připravuje k akvizici výrobce softwaru pro B2C marketing, společnosti Responsys, s cílem lépe obstát v konkurenci nabídek firem, jako jsou Salesforce.com a Microsoft.

Představenstvo společnosti Responsys akvizici firmou Oracle odsouhlasilo. Obchod by měl být dokončen v první polovině příštího roku. Ještě jej však musí odsouhlasit akcionáři.

Kombinace technologií společností Oracle a Responsys by měla umožnit marketingovám ředitelů řídit B2C a B2B kampaně z jednoho místa.

Produkty Responsys pomáhají společnostem řídit marketingové kampaně napříč různými kanály (e-mail, web, sociální média apod.). Kampaně lze ladit podle konkrétních preferencí zákazníka. Software Responsys zároveň umožňuje vystavět profil zákazníky a analyzovat efektivitu kampaní.

Nákup jako ochrana

Ačkoliv to v oficiálním oznámení nezaznělo, Oracle chce Responsys pravděpodobně proto, aby předešel akvizici některého z dalších hráčů.

Nedávno společnost koupila výrobce marketingového softwaru Eloqua za 871 milionů dolarů a v říjnu akvírovala firmu Compendium, dodavatele softwaru pro obsahový marketing.

ICTS24

Konkurenční Salesforce.com vynaložil letos na nákup společnosti ExactTarget 2,5 miliardy dolarů. Microsoft investovat do spolupráce s MarketingPilotem již v roce 2012.

Ještě se tedy může stát, že některý z konkurentů zkusí nabídku Oraclu přehodit. CEO Salesforce.com Marc Benioff přiznal, že akvizice ExactTargetu přišla po nabídkovém souboji s konkurenty a jsou z konečného výsledku nadšeni.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT