Oracle kupuje Datalogix kvůli cílení on-line reklamy

24. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Oracle, Datalogix
Oracle se domnívá, že velké množství reklamních investic je vynakládáno bez efektu. Marketérům chce pomoci skrze nástroje Datalogix.

Oracle odsouhlasil nákup společnosti Datalogix za blíže nespecifikovanou cenu. Chce tím poskytnout marketérům lepší porozumění toho, co zákazníci dělají, říkají a nakupují a pomoci jim měřit efektivitu různých kampaní a reklamních kanálů.

Datalogix agreguje data od 1 500 partnerů, u kterých 100 milionů domácností utratí ročně více než dva biliony dolarů. Jejich analýzou pomáhá svým zákazníkům cílit reklamu a zlepšit prodeje.

Oracle plánuje napojit službu Datalogix, která poskytuje data o výdajích svým zákazníkům skrze cloudový nástroj, na své cloudové služby přes Oracle Identity Graph. To má podle Oraclu umožnit spojení identit zákazníků a vytvoření lepších profilů, které mohou být použity pro personalizaci on-line a mobilních služeb a dokonce pro cílení v offline prostředí a TV.

Orace se zavázal udržovat existující produktovou mapu Datalogixu. Společnosti neoznámily termín dokončení integrace.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT