Oracle kupuje Compendium, cloudovou platformu pro on-line marketing

21. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Společnost Oracle oznámila novou akvizici. Stala se jí společnost Compendium a její cloudové řešení pro on-line marketing.

Společnost Oracle oznámila koupi společnosti Compendium. Akvizice přinese Oraclu cloudovou platformu pro on-line marketing, založenou na sběru a analýze dat. Firma nezveřejnila žádné podrobnosti obchodu včetně ceny.

Marketingová platforma od Compendia má podle společnosti umět pomoci naplánovat, vytvořit, publikovat a propagovat obsah, a následně i analyzovat jeho dopad.

Mezi její funkce patří zveřejňování obsahu na webových stránkách, blozích, Facebooku, Twitteru a LinkedIn a dalších sociálních sítích, stejně jako nástroje na jeho přípravu a plánování.

Oracle uvádí, že podnikoví zákazníci jsou čím dál informovanější za použití celé škály nejrůznějších on-line zdrojů a výrobco se tomu musí přizpůsobit.

Pro firmu samotnou nejde o zcela neznámé vody. Řešení od Compendia obohatí platformu Eloqa Marketing Cloud, jež už Oracle vyvíjí.

bitcoin školení listopad 24

Pro existující smluvní zákazníky Compendia by se podle Oraclu nemělo změnit nic. Případné novinky a změny jim budou sděleny obyklou cestou.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi