Společnost Oracle oznámila koupi společnosti Compendium. Akvizice přinese Oraclu cloudovou platformu pro on-line marketing, založenou na sběru a analýze dat. Firma nezveřejnila žádné podrobnosti obchodu včetně ceny.
Marketingová platforma od Compendia má podle společnosti umět pomoci naplánovat, vytvořit, publikovat a propagovat obsah, a následně i analyzovat jeho dopad.
Mezi její funkce patří zveřejňování obsahu na webových stránkách, blozích, Facebooku, Twitteru a LinkedIn a dalších sociálních sítích, stejně jako nástroje na jeho přípravu a plánování.
Oracle uvádí, že podnikoví zákazníci jsou čím dál informovanější za použití celé škály nejrůznějších on-line zdrojů a výrobco se tomu musí přizpůsobit.
Pro firmu samotnou nejde o zcela neznámé vody. Řešení od Compendia obohatí platformu Eloqa Marketing Cloud, jež už Oracle vyvíjí.
Pro existující smluvní zákazníky Compendia by se podle Oraclu nemělo změnit nic. Případné novinky a změny jim budou sděleny obyklou cestou.
Zdroj: IDG News Service