Hlavní navigace

Oracle kupuje Compendium, cloudovou platformu pro on-line marketing

21. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Společnost Oracle oznámila novou akvizici. Stala se jí společnost Compendium a její cloudové řešení pro on-line marketing.

Společnost Oracle oznámila koupi společnosti Compendium. Akvizice přinese Oraclu cloudovou platformu pro on-line marketing, založenou na sběru a analýze dat. Firma nezveřejnila žádné podrobnosti obchodu včetně ceny.

Marketingová platforma od Compendia má podle společnosti umět pomoci naplánovat, vytvořit, publikovat a propagovat obsah, a následně i analyzovat jeho dopad.

Mezi její funkce patří zveřejňování obsahu na webových stránkách, blozích, Facebooku, Twitteru a LinkedIn a dalších sociálních sítích, stejně jako nástroje na jeho přípravu a plánování.

Oracle uvádí, že podnikoví zákazníci jsou čím dál informovanější za použití celé škály nejrůznějších on-line zdrojů a výrobco se tomu musí přizpůsobit.

Pro firmu samotnou nejde o zcela neznámé vody. Řešení od Compendia obohatí platformu Eloqa Marketing Cloud, jež už Oracle vyvíjí.

CS24

Pro existující smluvní zákazníky Compendia by se podle Oraclu nemělo změnit nic. Případné novinky a změny jim budou sděleny obyklou cestou.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Obrazem: Adaptivní zážitky na Sophos Xperience Roadshow 2024
Obrazem: Adaptivní zážitky na Sophos Xperience Roadshow 2024
Josef Šikýř je novým servisním ředitelem NTT Data
Josef Šikýř je novým servisním ředitelem NTT Data
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?