Hlavní navigace

Oracle chystá upgrade webu s podporou, uživatelé mají obavy

9. 1. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Nová generace uživatelského rozhraní webu s podporou společnosti Oracle bude spuštěna během měsíce. Zákazníci si však po zkušenostech z roku 2009 nejsou jistí výsledkem.

Oracle chystá upgrade webu s podporou, uživatelé mají obavyOracle připravuje upgrade svého portálu s podporou, který má přinést zkušenost „další-generace“. Někteří uživatelé se však obávají, že změna vyústí v další „fiasko“ podobně jako tomu bylo, když výrobce měnil web v roce 2009.

Nadcházející upgrade poskytne nové uživatelské prostředí postavené na Application Development Frameworku Oraclu. Vylepšení zahrnují „zjednodušený, tříkrokový proces pro zadávání nových servisních žádostí,“ „jednotnou, konzistentní workflow pro hardwarové i softwarové problémy“ a „vylepšenou personalizaci a filtrování a další funkce, jako jsou větší fonty.“

Obě současná HTML a Flash rozhraní budou nahrazena novou ADF verzí, uvedl Oracle. Uživatelé HTML budou přepnuti během tohoto měsíce, přičemž uživatelé Flash verze se dočkají přibližně o tři měsíce později.

Uživatelé jsou lehce rozpačití

„Pamatuje si ještě někde, když se tohle naposled stalo?“ Uvedl jeden uživatel nedávno na mailing listu Oracle-L. „Doufáme, že se na tom poučili a tentokrát provedou skutečná vylepšení a provedou hladký přesun.“

„Flashová verze mě dostala do bodu, kdy jsem si stěžoval pokaždé, když jsem mluvil o Oraclu, což mě nakonec vedlo k ukončení přispívání na několika fórech,“ uvedl jiný uživatel na výpisu. „Jeden by věřil, že MOS využije zkušeností, aby se to dalo slušné používat, a poskytne podporu s minimem frustrace.“

MMF24

V roce 2009 uživatelé zaznamenali řadu problémů s přihlašováním, výkonem a použitelností, přičemž mnozí bojovali s nestabilitou prostředí ve Flashi. Web, který byl přejmenován na My Oracle Support, následoval předchozí platformu zvanou Metalink. Oracle později obnovil HTML verzi MOS.

Celkově to byla hořká zkušenost pro Oracle, jehož klienti platí nemalé sumy za přístup ke stránce s podporou v rámci udržovacích poplatků.

Zdroj: IDG News Service

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello