Oracle připravuje upgrade svého portálu s podporou, který má přinést zkušenost „další-generace“. Někteří uživatelé se však obávají, že změna vyústí v další „fiasko“ podobně jako tomu bylo, když výrobce měnil web v roce 2009.
Nadcházející upgrade poskytne nové uživatelské prostředí postavené na Application Development Frameworku Oraclu. Vylepšení zahrnují „zjednodušený, tříkrokový proces pro zadávání nových servisních žádostí,“ „jednotnou, konzistentní workflow pro hardwarové i softwarové problémy“ a „vylepšenou personalizaci a filtrování a další funkce, jako jsou větší fonty.“
Obě současná HTML a Flash rozhraní budou nahrazena novou ADF verzí, uvedl Oracle. Uživatelé HTML budou přepnuti během tohoto měsíce, přičemž uživatelé Flash verze se dočkají přibližně o tři měsíce později.
Uživatelé jsou lehce rozpačití
„Pamatuje si ještě někde, když se tohle naposled stalo?“ Uvedl jeden uživatel nedávno na mailing listu Oracle-L. „Doufáme, že se na tom poučili a tentokrát provedou skutečná vylepšení a provedou hladký přesun.“
„Flashová verze mě dostala do bodu, kdy jsem si stěžoval pokaždé, když jsem mluvil o Oraclu, což mě nakonec vedlo k ukončení přispívání na několika fórech,“ uvedl jiný uživatel na výpisu. „Jeden by věřil, že MOS využije zkušeností, aby se to dalo slušné používat, a poskytne podporu s minimem frustrace.“
V roce 2009 uživatelé zaznamenali řadu problémů s přihlašováním, výkonem a použitelností, přičemž mnozí bojovali s nestabilitou prostředí ve Flashi. Web, který byl přejmenován na My Oracle Support, následoval předchozí platformu zvanou Metalink. Oracle později obnovil HTML verzi MOS.
Celkově to byla hořká zkušenost pro Oracle, jehož klienti platí nemalé sumy za přístup ke stránce s podporou v rámci udržovacích poplatků.
Zdroj: IDG News Service