Hlavní navigace

On-line podpora pro uživatele a partnery WD nyní dostupná i v češtině

5. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Western Digital oznámil spuštění znalostní databáze a webových stránek s podporou svých produktů v češtině. Jaké informace jsou pro české uživatele a partnery k dispozici?

On-line podpora pro uživatele a partnery Western-Digital nyní i v ČeštiněReselleři a uživatelé produktů Western Digital mohou nyní čerpat ze znalostní databáze v češtině. WD stránky s podporou přeložilo jako další krok v rámci lokalizace svého webu.

Znalostní databáze aktuálně nabízí odpovědi a řešení ke 148 tématům v českém jazyce. Jedná se o rady a rozsáhlejší návody, ale i o detailní informace o produktech, dodávaném softwaru, zárukách, instalacích a odstraňování problémů.

V databázi lze vyhledávat fulltextově nebo využít možností rozšířeného vyhledávání s omezením na produkty či kategorie dotazů (nastavení, firmware, montáž, záruka, apod.). Výsledky lze pak různě třídit podle času, data aktualizace, ID odpovědi apod.

V češtině až na podporu po telefonu

Domovská stránka servisu a podpory obsahuje „dashboard“ s šesticí odkazů do „stahování“ (ovladače, firmware, software), k registraci produktů, záruce a službám RMA, znalostní databázi, on-line nápovědě k instalaci a přímý kontakt na technickou podporu. Česká republika však nemá vyhrazenu bezplatnou telefonickou linku a je třeba použít číslo pro ostatní státy regionu EMEA.

MMF24

Western Digital ve svém oznámení uvedl, že oceňuje vyspělost IT trhu v České republice a je si vědom svého postavení na tomto trhu jako i závazků, které z tohoto postavení vyplývají. Po akvizici Hitachi Data Storage se WD stalo jedničkou na trhu pevných disků.

Více informací naleznete přímo na webu podpory WD nebo ve znalostní databázi.

Zdroj: Western-Digital, ChannelWorld

Čtěte dále

PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
Josef Šikýř je novým servisním ředitelem NTT Data
Josef Šikýř je novým servisním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Obrazem: Adaptivní zážitky na Sophos Xperience Roadshow 2024
Obrazem: Adaptivní zážitky na Sophos Xperience Roadshow 2024
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci