Reselleři a uživatelé produktů Western Digital mohou nyní čerpat ze znalostní databáze v češtině. WD stránky s podporou přeložilo jako další krok v rámci lokalizace svého webu.
Znalostní databáze aktuálně nabízí odpovědi a řešení ke 148 tématům v českém jazyce. Jedná se o rady a rozsáhlejší návody, ale i o detailní informace o produktech, dodávaném softwaru, zárukách, instalacích a odstraňování problémů.
V databázi lze vyhledávat fulltextově nebo využít možností rozšířeného vyhledávání s omezením na produkty či kategorie dotazů (nastavení, firmware, montáž, záruka, apod.). Výsledky lze pak různě třídit podle času, data aktualizace, ID odpovědi apod.
V češtině až na podporu po telefonu
Domovská stránka servisu a podpory obsahuje „dashboard“ s šesticí odkazů do „stahování“ (ovladače, firmware, software), k registraci produktů, záruce a službám RMA, znalostní databázi, on-line nápovědě k instalaci a přímý kontakt na technickou podporu. Česká republika však nemá vyhrazenu bezplatnou telefonickou linku a je třeba použít číslo pro ostatní státy regionu EMEA.
Western Digital ve svém oznámení uvedl, že oceňuje vyspělost IT trhu v České republice a je si vědom svého postavení na tomto trhu jako i závazků, které z tohoto postavení vyplývají. Po akvizici Hitachi Data Storage se WD stalo jedničkou na trhu pevných disků.
Více informací naleznete přímo na webu podpory WD nebo ve znalostní databázi.
Zdroj: Western-Digital, ChannelWorld