Oki chce programem posílit partnerské vztahy napříč regionem Evropy, Blízkého východu a Afriky. Program má partnerům otevřít nové obchodní příležitosti skrze cílené prodeje, marketing, finance a podporu ve školení.
„Dopodud jsme to podporovali řadou nezávislých lokálních iniciativ. Nový regionální program však podtrhuje náš celkový závazek k partnerům, spolupráci při otevírání nových příležitostí a stavění profitabilního byznysu,“ uvedl v oznámení Terry Kawashima, výkonný ředitel Oki Europe.
Úrovně v novém programu zvaném Shinrai, což v japonštině znamená „důvěra“, zahrnují executive partner, premium partner, business partner a specializované e-commerce a BPO partnery.
Partneři úrovní premium, executive a e-commerce získají formální certifikát a uzavřou partnerský kontrakt s Oki.
Z konkrétní podpory Oki pro partnery připravilo marketingové materiály vč. POS, propagačních letáků, direct mailů, pozvánek či inzerátů.
V obchodě má pomoci podpora generování leadů (pro premium a executive partnery), zařazení do lokátoru dealerů a promo akce.
Executive partneři mají v programu získat přístup k financování třetími stranami, asistenci při poskytování celkových balíčků řešení a refinancování současného nebo starého vybavení.
Zdroj: Oki